Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Si noen must have spill til PS3. Jeg og dama har nettopp gitt oss selv PS3 i julegave. Uncharted: Drakes Fortune Uncharted 2: Among Thieves Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Si noen must have spill til PS3. Jeg og dama har nettopp gitt oss selv PS3 i julegave. God of War. Jeg har forresten begynt å se på Dexter og forbinder han med deg hver gang jeg begynner en episode. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Si noen must have spill til PS3. Jeg og dama har nettopp gitt oss selv PS3 i julegave. Red Dead Redemption GTA IV GranTurismo 5 For å nevne noen. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bytt ut kvinnfolk med mannfolk da. Men det er jo negere som blir mer skjelt ut enn kvinnfolk..?? Uansett, spiste jeg en kylling nå. Tror jeg holder på å kaste opp snart Si noen must have spill til PS3. Jeg og dama har nettopp gitt oss selv PS3 i julegave. FIFA11. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bytt ut kvinnfolk med mannfolk da. Men det er jo negere som blir mer skjelt ut enn kvinnfolk..?? Uansett, spiste jeg en kylling nå. Tror jeg holder på å kaste opp snart Sjelden jeg opplever at en neger blir skjelt ut. Men det at kvinnfolk blir skjelt ut skjer nesten hver dag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Si noen must have spill til PS3. Jeg og dama har nettopp gitt oss selv PS3 i julegave. God of War. Jeg har forresten begynt å se på Dexter og forbinder han med deg hver gang jeg begynner en episode. Du forbinder ikke Dexter med meg, som har hatt den omtrent 40 ganger lengre enn det L4r5 har hatt sin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå stikker jeg i dusjen. Ser dere senere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 FIFA11. Hva i alle dager har fått deg til å tro at jeg vil ha noe som handler om fotball på min kjære koseboks? Enten har du slått deg eller så har du røyka noe rart. Hvis det er det siste så tror jeg det er kraftig. Si fra hvor du fikk tak i det i tilfelle. Jeg har lyst til å prøve noe så sterkt jeg også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Si noen must have spill til PS3. Jeg og dama har nettopp gitt oss selv PS3 i julegave. Hadde jeg hatt Ps3 hadde jeg lett kjøpt Gran Turismo. Nesten så jeg vurderer å kjøpe en bare for det spillet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Red Dead Redemption GTA IV GranTurismo 5 For å nevne noen. Vet ikke helt med red dead redemption, men de andre er notert. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 FIFA11. Hva i alle dager har fått deg til å tro at jeg vil ha noe som handler om fotball på min kjære koseboks? Enten har du slått deg eller så har du røyka noe rart. Hvis det er det siste så tror jeg det er kraftig. Si fra hvor du fikk tak i det i tilfelle. Jeg har lyst til å prøve noe så sterkt jeg også. *Aldri hørt om andre spill enn WoW og CS, men hørte noen dumme fotballhuer snakke om Fifa11 i går = FIFA11 er bra! * Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Uncharted: Drakes Fortune Uncharted 2: Among Thieves Hva slags spill er det? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Uncharted: Drakes Fortune Uncharted 2: Among Thieves Hva slags spill er det? Indiana Jones uten pisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 God of War. Jeg har forresten begynt å se på Dexter og forbinder han med deg hver gang jeg begynner en episode. Godt. Jeg ser litt på han som et forbilde. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Uncharted: Drakes Fortune Uncharted 2: Among Thieves Hva slags spill er det? Har ikke prøvd det selv, men det ble tydeligvis kåret til årets spill i flere spillmagasiner og på flere spill anmelder sider. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå skal jeg rydde hybelen til kjæresten min, og fylle den med stearinlys til han kommer hjem.. jeg er så søt. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du forbinder ikke Dexter med meg, som har hatt den omtrent 40 ganger lengre enn det L4r5 har hatt sin? Uuh, merkelig faktisk. Kanskje fordi L4r5 poster så ufattelig mye. lol @ fifa. Utmelket fjortismøkkaspill. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg signerer kanskje God of War. Det vil si, jeg har ikke spilt det, men det er eneste grunn til at jeg har lyst på ps3. Du forbinder ikke Dexter med meg, som har hatt den omtrent 40 ganger lengre enn det L4r5 har hatt sin? Nei. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 lol @ fifa. Utmelket fjortismøkkaspill. Forklar. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 lol @ fifa. Utmelket fjortismøkkaspill. Forklar. Det er det samme spillet hvert år. Derfor "utmelket". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg