Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Si noen must have spill til PS3. Jeg og dama har nettopp gitt oss selv PS3 i julegave.

Uncharted: Drakes Fortune

Uncharted 2: Among Thieves

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytt ut kvinnfolk med mannfolk da. Men det er jo negere som blir mer skjelt ut enn kvinnfolk..??

Uansett, spiste jeg en kylling nå. Tror jeg holder på å kaste opp snart :ermm:

Si noen must have spill til PS3. Jeg og dama har nettopp gitt oss selv PS3 i julegave.

FIFA11.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Bytt ut kvinnfolk med mannfolk da. Men det er jo negere som blir mer skjelt ut enn kvinnfolk..??

Uansett, spiste jeg en kylling nå. Tror jeg holder på å kaste opp snart :ermm:

Sjelden jeg opplever at en neger blir skjelt ut.

Men det at kvinnfolk blir skjelt ut skjer nesten hver dag.

Lenke til kommentar

God of War. Jeg har forresten begynt å se på Dexter og forbinder han med deg hver gang jeg begynner en episode.

Du forbinder ikke Dexter med meg, som har hatt den omtrent 40 ganger lengre enn det L4r5 har hatt sin? :wee:

Lenke til kommentar
FIFA11.

Hva i alle dager har fått deg til å tro at jeg vil ha noe som handler om fotball på min kjære koseboks? Enten har du slått deg eller så har du røyka noe rart. Hvis det er det siste så tror jeg det er kraftig. Si fra hvor du fikk tak i det i tilfelle. Jeg har lyst til å prøve noe så sterkt jeg også.
Lenke til kommentar
FIFA11.

Hva i alle dager har fått deg til å tro at jeg vil ha noe som handler om fotball på min kjære koseboks? Enten har du slått deg eller så har du røyka noe rart. Hvis det er det siste så tror jeg det er kraftig. Si fra hvor du fikk tak i det i tilfelle. Jeg har lyst til å prøve noe så sterkt jeg også.

*Aldri hørt om andre spill enn WoW og CS, men hørte noen dumme fotballhuer snakke om Fifa11 i går = FIFA11 er bra! *

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...