Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eg blir mett berre ved tanken Men eg fekk svært lyst på kakao Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Like.. Totally awesome! Edit: "What if he kills me? He's done it before. Killed a man." "*sigh* Zack.. Promise me you won't kill Sweets" Zack. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Haha, for en nedtur. Festen ble avlyst Men festen er jo her, nå som jeg er her! Edit: Uansett er lørdagsfester best. Eg blir mett berre ved tanken Men eg fekk svært lyst på kakao Ta en kopp med melk 2 minutter inni mikroen på 800w, så tar du oppi obboy. Smaker det samme som vanlig kakao. Endret 3. desember 2010 av Romis Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha, for en nedtur. Festen ble avlyst Men festen er jo her, nå som jeg er her! Edit: Uansett er lørdagsfester best. Nei, festen er hjemme hos meg med vennina mi som skal overnatte Så er ikke så sikker på om jeg kommer til å være SÅ mye aktiv her i kveld Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 @Datasmurf And Sweets, ofc! @Romis Har ikkje oboy (har dog rett-i-koppen kakao) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 @Datasmurf And Sweets, ofc! @Romis Har ikkje oboy (har dog rett-i-koppen kakao) Har du ikke Oboy?? Forresten, her er videoen jeg redigerte tidligere i dag: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 oh det så ut som et knall måltid! forutenom prim eller hva det er. ikke så stor fan av det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 oh det så ut som et knall måltid! forutenom prim eller hva det er. ikke så stor fan av det. Har ikke spist siden halv 12 i dag, så jeg trengte et stort måltid. Likte ikke Prim før, men nå gjør jeg det plutselig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) jeg spiste ribbe, kokte poteter med brun saus, rødkål og salat til. greit med buffe der man kan eta til man sprekker for 40 kr edit: var lunsjen min i dag altså. Endret 3. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 @Datasmurf And Sweets, ofc! @Romis Har ikkje oboy (har dog rett-i-koppen kakao) Vel, så klart Sweets også, men jeg liker Zack og Gordon Gordon best. ^^ Lenke til kommentar
;_; Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 oh det så ut som et knall måltid! forutenom prim eller hva det er. ikke så stor fan av det. Har ikke spist siden halv 12 i dag, så jeg trengte et stort måltid. Likte ikke Prim før, men nå gjør jeg det plutselig. High-five!! Har enda ikke mannet meg opp til å kjøpe Prim i butikken selv, men det kommer vel med tiden? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 :!: Så dere den reklamen på TV2 nå nettopp? :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) hvorfor må du manne deg opp for å kjøpe prim? edit: har ikke tv, og er ikke i norge så du må nok forklare hva det var. Endret 3. desember 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Vel, så klart Sweets også, men jeg liker Zack og Gordon Gordon best. ^^ Likar i grunnen alle, eg! Sweets, Zack, Brennan, Angela... Så dere den reklamen på TV2 nå nettopp? Jepp.. Blir berre teitare og teitare.. Endret 3. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jepp.. Blir berre teitare og teitare.. [/size][/font] NEI! Den var jo freesh da :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvilken reklame? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 NEI! Den var jo freesh da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var kveldsmåltidet i boks! Mat.. Og hvor er paprika-rødløk-agurk-rødbeter-osv..? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eg likar Mo Dessverre for deg er han nok homofil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg