Sidious Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Får vel sprette en flaske (glass!) kald cola for å feire at det endelig er fredag. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eg undrast. Kva karakter hadde eg fått idag om eg fekk engelsklæraren min til å sjå over og setje karakter på ein stil frå for eksempel tiande klasse? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Kjeder seg bra mye når man begynner å skyte med luftpistolen inne Tror leken er over siden kula rikosjerte å nesten traff meg i trynet. Hva annet skal man finne på da? Endret 3. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Kvisleif? Hvossen? fixed Endret 3. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 My girlfriend told me we could`t afford beer anymore an that i`d have to quit. Then i caught here spending $65 on makeup. And i asked how come i have to give up stuff and she didn`t. She said she needed the make up to look pretty for me. I told here that was what the beer was for. I don`t think ill be seeing here anymore. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha! Jeg lo! :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skal på fest i dag, så blir vel litt drikking for meg og Noe annet enn rød saft og coca cola? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tror de drikker litt fanta og muligens, kan være de våger å blande det òg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 jeg som trodde det og blande smothis liksom var det nye store :O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hmm.. Skjønner. Gawd, trodde folk bare drakk cola jeg. Men hallo. Fanta er SÅ mye kulere da. Endret 3. desember 2010 av MrBjoern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da blir det julebord på meg og! Her sitter jeg forran en haug med PC-er i full dress! Rawr! 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da blir det julebord på meg og! Her sitter jeg forran en haug med PC-er i full dress! Rawr! pic or it didn't happen 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skal på fest i dag, så blir vel litt drikking for meg og Noe annet enn rød saft og coca cola? Alkohol. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Brukte akkurat 3 timer på å redigere en 10 minutters film. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Brukte akkurat 3 timer på å redigere en 10 minutters film. Damn. Var vel ikke så veldig mye å redigere da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da blir det julebord på meg og! Her sitter jeg forran en haug med PC-er i full dress! Rawr! pic or it didn't happen Pics, Slimda! Har ikke kamera, so no pix! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg