Joαkim Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har fått nytt navn Gifta deg? Mente nickname daa. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Halvveis julebord? Hvilken halvdel er kuttet bort, da? Alkoholen eller maten? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg prøvde å insinuere at SnittLeif ikke er snill Pfft, eksempel som argumentasjon. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Drikke seg full = Dårlig dag etterpå samt dårligere økonomi. Jeg ville sagt; Nei. Dyr fylla kan vel Kim skrive under på Selv har jeg kald øl i hånda om 1t 25m, halvveis julebord med jobben! Opptil flere ganger Fått bot for løsgjengeri samt et par turer i fyllearresten for slåssing, den gangen jeg var ung å rampete Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bazukh. SÅ nice. Jeg flytter selv på søndag. GLEDER MEG Ja, altså. Jeg flytter ikke før på søndag, men om en halvtime får jeg nøklene våre! :-D Altfor mye tid blir brukt på reising til at jeg har fått pakka noe særlig. Ringer inn en kompis til å hjelpe i dag/morra. ^_^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjæresten min spurte meg hvem jeg anså som min beste venn i går. Meg: Hånda. Hun: ... What? Meg: Hånda mi forlater meg aldri, holder alt hemmelig og sier meg aldri imot når jeg vil prøve nye ting. Jeg tror hun elsker meg litt høyere nå. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Får ikkje mikrofonen på dataen til å fungere.. Aaargh Endret 3. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Den berre fungerar ikkje . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bah. Jeg trenger 400 spenn til i morra kveld. Releaseparty for No Dawns EP og musikkvideo, og jeg vil dra dit og drikke øl og sprit med venna mine. Oh well. Kan vel avse enda en fest. Jeg har ikke festa noe særlig siden fadderuka uansett. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kvisleif? fixed HEY! Don't be disrespectin' tha Leif! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har håååår påååå kinna og haka Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Blir reint glad av dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg