TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Drikke seg full i dag? eller fortsette med det jeg har gjort hele uka, altså nada Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Drikke seg full = Dårlig dag etterpå samt dårligere økonomi. Jeg ville sagt; Nei. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Drikke seg full = Dårlig dag etterpå samt dårligere økonomi. Jeg ville sagt; Nei. Og eg er einig med Slimda . Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg skal drikke i dag. ^^ Har ett stykk god rødvin liggende ved siden av meg her nå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Evig snill, SnittLeif. Veldig sjeldent å se ordene snill og SnittLeif så nære hverandre. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Evig snill, SnittLeif. Veldig sjeldent å se ordene snill og SnittLeif så nære hverandre. Det må gjerast noko med! Skal fortelje deg det ofte, eg Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skal på fest i dag, så blir vel litt drikking for meg og Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg aner ikke når jeg drakk sist, egentlig. Hver gang jeg tenker på å drikke, tenker jeg på unødvendige bar- og taxiutgifter, moro som jeg ikke husker, og kvalme/hodepine/nerver dagen etterpå. Jeg begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har fått nytt navn Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har fått nytt navn Gifta deg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det må gjerast noko med! Skal fortelje deg det ofte, eg Ingen som lærer små barn at det er stygt å lyve for tida? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det må gjerast noko med! Skal fortelje deg det ofte, eg Ingen som lærer små barn at det er stygt å lyve for tida? Små? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det må gjerast noko med! Skal fortelje deg det ofte, eg Ingen som lærer små barn at det er stygt å lyve for tida? Små? Er det ingen som har lært store barn at det er stygt å lyve for tida? Bedre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Pass på, SnittLeif er et voksent troll, som unnslapp de fæle Trolljegerene. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Pass på, SnittLeif er et voksent troll, som unnslapp de fæle Trolljegerene. HEI! Pass deg for hva du påstår om folk Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 SnittLeif er et avansert troll Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det må gjerast noko med! Skal fortelje deg det ofte, eg Ingen som lærer små barn at det er stygt å lyve for tida? Små? Er det ingen som har lært store barn at det er stygt å lyve for tida? Bedre? Tja. So much for being nice Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 So much for being nice Jeg prøvde å insinuere at SnittLeif ikke er snill Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Pass på, SnittLeif er et voksent troll, som unnslapp de fæle Trolljegerene. HEI! Pass deg for hva du påstår om folk Jeg påstar da ingenting? Er ren og skjær fakta det jeg skriver. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Drikke seg full = Dårlig dag etterpå samt dårligere økonomi. Jeg ville sagt; Nei. Dyr fylla kan vel Kim skrive under på Selv har jeg kald øl i hånda om 1t 25m, halvveis julebord med jobben! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg