;_; Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var tentamen ferdig, og jeg er ganske sikker på at den gikk rett til helvete. Hehe. Prøven gikk bedre enn jeg fryktet for min del. Regner med at jeg lander på 4 eller noe denne terminen. Skuffet over at jeg ødela sjansene for en 6-er Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fallout new vegas til 149kr på Amentio, bilig billig. Bestiller spill som en gærning her Tusen millioner ganger takk for tipset! Fikk kjøpt bl.a. rockband 3 til 99kr der nå!! :D Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De avhengige / seriøse. Sikkert svidd 20k tilsammen (og kanskje enda mer) på å kjøpe cash til forskjellige Facebook-spill de siste 3-4 årene. Nicely done! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 noen i cafèen som har noen nintendo 64 spill de vill gi bort/selge til en billig penge? og ikkeno blablabla om det ikke er lov med salg/kjøp i forumet! Har zelda ocarina of time. Ntsc versjon da. 100 kr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De avhengige / seriøse. Sikkert svidd 20k tilsammen (og kanskje enda mer) på å kjøpe cash til forskjellige Facebook-spill de siste 3-4 årene. Nicely done! Ja, føler jeg har skills. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De avhengige / seriøse. Sikkert svidd 20k tilsammen (og kanskje enda mer) på å kjøpe cash til forskjellige Facebook-spill de siste 3-4 årene. Nicely done! Ja, føler jeg har skills. Definitivt. *applauding* Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var tentamen ferdig, og jeg er ganske sikker på at den gikk rett til helvete. Hehe. Prøven gikk bedre enn jeg fryktet for min del. Regner med at jeg lander på 4 eller noe denne terminen. Skuffet over at jeg ødela sjansene for en 6-er Heldig om jeg får 5er jeg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De avhengige / seriøse. Sikkert svidd 20k tilsammen (og kanskje enda mer) på å kjøpe cash til forskjellige Facebook-spill de siste 3-4 årene. Nicely done! Ja, føler jeg har skills. Definitivt. *applauding* *bukke og takke* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hva ska jeg ønske meg til jul`? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hva ska jeg ønske meg til jul`? Penger til meg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fallout new vegas til 149kr på Amentio, bilig billig. Bestiller spill som en gærning her Tusen millioner ganger takk for tipset! Fikk kjøpt bl.a. rockband 3 til 99kr der nå!! :D Ingen årsak For en gangs skyld er jeg glad for at jeg fikk nyhetsbrev Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan dårlegare syn, mykje lesing (for ikkje snakke om data) og lite svevn føre til migrene?.. ps: svevn = søvn Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) SVEVN?!?! satan så schhhtøøgt Endret 3. desember 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) SVEVN?!?! satan så schhhtøøgt @Sk!ppy Takk. Optikar next! Endret 3. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du har lov å skrive søvn på nynorsk. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du har lov å skrive søvn på nynorsk. Eg veit, men då får eg ikkje dei morosame reaksjonane. Skal det vere nynorsk, må det vere gjennomført! 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du har lov å skrive søvn på nynorsk. Eg veit, men då får eg ikkje dei morosame reaksjonane. Skal det vere nynorsk, må det vere gjennomført! Byfolk... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Byfolk... Eg kjem frå ei bygd med kring 1500 innbyggjarar! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du har lov å skrive søvn på nynorsk. Eg veit, men då får eg ikkje dei morosame reaksjonane. Skal det vere nynorsk, må det vere gjennomført! Nynorsk har fått alt for mange bokmålsord som er lov å skrive i stedet for de vakre og merkelige orda de egentlig er uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg