Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må passe på guttene hele tida. Pappa gidder ikke. Og Helene er i bakken hele dagen. OG Helene sine gutter gikk hjem kl 4 i natt! Får ikke noe tid for meg selv :( Og nå har det bare vært et døgn. Kommer nok til å være sånn hele uka...

Btw, hvis du skal spørre om å sex med en robot bør du spørre når jeg er i godt humør...

du kan komme tilbake til meg akuratt når du vil... hadde vært kos og ha deg her :wee:

og btw: skal huske det :)

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Når han er på jobb skal du forumhore, shoppe, se på tv, ta solarium eller bare kose deg. :)

Forumhore kan jeg godt. Men har ikke noe jeg har lyst til å shoppe, ser ikke så mye på tv, har aldri tatt solarium (og vil ikke heller), og kose meg gjør jeg da over alt :p

Lenke til kommentar
Man flytter seg ikke fra en benk en unge ligger på med mindre det er kanter på den. Så enkelt er det. Om de KAN rulle gir jeg faen i, den muligheten skal de ikke ha.

var ikke det som var poenget... selvfølgelig skal man ikke flytte seg bort... men de kan rulle overaskene fort når det trengs...

jeg brakk foresten kragebeinet på den måten :(

men men... Jobb ferdig, snakkes om en times tid :wee:

Lenke til kommentar
Man flytter seg ikke fra en benk en unge ligger på med mindre det er kanter på den. Så enkelt er det. Om de KAN rulle gir jeg faen i, den muligheten skal de ikke ha.

var ikke det som var poenget... selvfølgelig skal man ikke flytte seg bort... men de kan rulle overaskene fort når det trengs...

jeg brakk foresten kragebeinet på den måten :(

men men... Jobb ferdig, snakkes om en times tid :wee:

Hadet kjære<3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...