L4r5 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fallout new vegas til 149kr på Amentio, bilig billig. Bestiller spill som en gærning her Det var ikke ille. Hvilken platform? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg er så glad at jeg nesten ejakulerer utover pulten min her. Fikk fri i jul og nyttår , fikk lønn i dag og sjokoladeboller av sjefen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 700 kroner for et tastatur? De koster jo under hundrelappen! Vel, jeg ville ha en oppgradering fra det jeg hadde som kosta under hundrelappen, og da gikk jeg selvfølgelig for et Razer Lycosa. De beste tastaturene er de ifra tidlig 90-tall, som lager skikkelige hacker lyder De er bra, men ikke best. De mangler Windows-key, og gjør det hele mer tungvindt, siden jeg da må løfte handen fra tastaturet for å bruke musen når jeg jobber i Wndowns. Er det virkelig noen som betaler for FB spill? De avhengige / seriøse. Sikkert svidd 20k tilsammen (og kanskje enda mer) på å kjøpe cash til forskjellige Facebook-spill de siste 3-4 årene. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror ikke jeg ville innrømmet det offentlig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tenk hvor mye ost og melk du kunne fått for det, Sjur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har innrømt det offentlig før, til og med på dette forumet et sted. Familien min og flere av IRL-venna mine vet det, så hvorfor ikke dele det med mine venner her også? Og ikke minst hvor mye whisky og snus jeg kunne fått. *drømme* Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Fallout new vegas til 149kr på Amentio, bilig billig. Bestiller spill som en gærning her Det var ikke ille. Hvilken platform? Xbox 360. De hadde Red Dead Redemtion der til 99kr Fikk meg 5 spill til 505kr. Er Dragon Age Origins Awakening bare tillegspakke? Har bare Origin her, men lurte på å bestille Awakening Endret 3. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Faen...jeg undrer fryktelig på om det kommer en 46" tv til oss i dag *gruble* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Awakening er vel en tilleggspakke ja. Rimelig heftig og verdt å kjøpe tho'. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har innrømt det offentlig før, til og med på dette forumet et sted. Familien min og flere av IRL-venna mine vet det, så hvorfor ikke dele det med mine venner her også? Og ikke minst hvor mye whisky og snus jeg kunne fått. *drømme* Du trenger økonomi-hjelp. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er det virkelig noen som betaler for FB spill? De avhengige / seriøse. Sikkert svidd 20k tilsammen (og kanskje enda mer) på å kjøpe cash til forskjellige Facebook-spill de siste 3-4 årene. Å herregud, le eller gråte?! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da blir pakken sendt Fallout New Vegas Racedriver Grid Red Dead Redemption Risen Dragon Age Origins Awakening Total sum 505kr. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Her har det nettopp ankommet en pakke. Eller hentelappen ihvertfall. Samleboks med hele Valhall tegneserien Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er det virkelig noen som betaler for FB spill? De avhengige / seriøse. Sikkert svidd 20k tilsammen (og kanskje enda mer) på å kjøpe cash til forskjellige Facebook-spill de siste 3-4 årene. Å herregud, le eller gråte?! Han kan gråte, vi kan le. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 noen i cafèen som har noen nintendo 64 spill de vill gi bort/selge til en billig penge? og ikkeno blablabla om det ikke er lov med salg/kjøp i forumet! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var tentamen ferdig, og jeg er ganske sikker på at den gikk rett til helvete. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Her har det nettopp ankommet en pakke. Eller hentelappen ihvertfall. Samleboks med hele Valhall tegneserien Har kun de tre første jeg, må få kjøpt meg resten. Norsk eller Dansk btw? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Her har det nettopp ankommet en pakke. Eller hentelappen ihvertfall. Samleboks med hele Valhall tegneserien Har kun de tre første jeg, må få kjøpt meg resten. Norsk eller Dansk btw? http://www.univers.no/tegneserier/ovrige/Valhallpakke/sku-51015 Er den pakken her som er kjøpt. Jeg og typen spleisa på felles julegave til hverandre Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Stilig, men vil ikke ha om de ikke er på Dansk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du trenger økonomi-hjelp. Takk, jeg vet. Hjelper ikke mye å ha 5 i økonomi når man ikke eier økonomisk sans for fem flate øre.. Å herregud, le eller gråte?! Hva med begge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg