Balli Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 haha, en fylkeskommune representant ringte akkurat og ville vite om jeg gikk på skole, hadde lærling plass eller hadde jobb. klarer de serriøst ikke å finne ut av det uten å spørre meg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 skole, tenkte jeg på da sjur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ah ... Men jeg kan ikke gjøre en gruppeeksamen alene! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Så tidlig? Nattevakt? Jobber bare halv tid. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 klart du kan ta gruppearbeid aleine, sjur. lett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ha-ha, ja, særlig. Ser du for deg meg bruke en jævla mac? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Foredrag om samer: DONE! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Foredrag om samer: WASTE OF TIME! fixed Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Prioritere hva da, Ole? Ost fremfor melk og brus, eller melk og brus fremfor ost? Mat og veldig nødvendige ting fremfor dvder, spill og and all that. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Så så, la jo Smurfen få kjøpe alt av meningsløst tull han egentlig ikke trenger, slik han har en grunn til å sitte her på forumet og klage over hvor lite penger han har. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Prøver bare å få litt vett inn i den lille gutten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var det 1,5 times venting på forumet før jeg kan gjøre noe som helst annet. Sitter på skolen, starter jobb klokken 15.00... og har egentlig ingenting å gjøre. Forslag, anyone? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Prioritere hva da, Ole? Ost fremfor melk og brus, eller melk og brus fremfor ost? Mat og veldig nødvendige ting fremfor dvder, spill og and all that. Vel, det har ikke vært DVD-er, men jeg har brukt pengene mine på det verste av det verste. 1000 kr på regninger, 1000 kr på tilbakebetaling av gjeld. Samt sikkert 5-600 kr på Facebook-spill. Og siden tastaturet mitt døde like etter at jeg fikk stipendet, så gikk det 700 kr til et nytt tastatur også. Prøver bare å få litt vett inn i den lille gutten. Lykke til med det. Jeg har ikke tall på hvor mange som har prøvd det der, inkludert meg selv og to psykologer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 700 kroner for et tastatur? De koster jo under hundrelappen! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De beste tastaturene er de ifra tidlig 90-tall, som lager skikkelige hacker lyder 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er det virkelig noen som betaler for FB spill? Skal prøve å få i meg litt frokost fra Big Bite før jeg stikker på besøk. Nå har jeg bare sittet hjemme hele uka så på tide å komme seg litt ut. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) @ Sebbe: Åjahaha! Sånn så det nesten blir umulig å snakke i telefon og skrive samtidig. Endret 3. desember 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Går det greit om jeg lager Sarah Bernhard Basskuk/Slimda? Er etterhvert blitt den kaketypen jeg baker i jula. Såklart! Om noen tar seg bryet med å bake til/for meg, så er jeg fornøyd med bare det. ^_^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fallout new vegas til 149kr på Amentio, bilig billig. Bestiller spill som en gærning her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg