Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker stort sett ingen av de du nevner. Vi slutta å bake julekaker hjemme for sånn 15 år siden. Det var jo aldri noen som spiste dem opp så det ble liggende i bokser hele året.

Julen er jo så uberkommersialisert og erke-amerikanisert i statene uansett, så du blir sikkert gående med slack jaw mesteparten av tiden.

En jobbkompis var i New York (og suburbs) i jula og nyttårsaften for et par år siden, han sa alt er som i Norge, bare 10 ganger mere.

Alle husene kriger om å ha mest mulig juggel og lys, så gata han bodde i kunne trengt en egen atomreaktor for å drive alt sammen.

Deg om det. Jeg er så alt for glad i det, og det irriterer meg at mormor ikke vil gi oss oppskriftene hun bruker. I alle fall nå som hun er for svak til å bake selv. :(

Ja, jeg vet den er det. Jeg har planene klare uansett. Pappa skal ta meg med på pub, bryggeri, enda en pub, enda et bryggeri og noen pub-er til. Samt at det blir noen fototurer og litt shopping.

Jeg bare håper at minstesøss har klart å finne noen særegne ingredienser til å i det minste bake fyrstekake. :p

Lenke til kommentar

Random spørsmål. Jeg prøver sjekke inn online for min flyreise (som er på mandag), men jeg tydelig vis ikke til å skrive inn de riktige detaljene.

Er det sånn at web-check-in åpnes x-antall dager før avgang? Evt. når?

Hvilket flyselskap er det snakk om?

SAS er 22t før avgang vet jeg.

Lenke til kommentar

Omnom, White Russian gjør seg på denne tiden av døgnet.

Ble ikke skole i dag heller (sjokk! :p), men det er for en gangs skyld ikke min feil at det eneste gruppemedlemmet jeg fikk tak i, var mest interessert i å jobbe hjemmefra.

Ikke at det betyr at jeg blir sittende her å loke hele dagen av den grunn. Jeg har fortsatt et stort rengjøringsprosjekt gående, samt at jeg skal på butikken for å bruke opp mine siste 70 kr enten på en ost eller på en liter melk og en brus. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...