Wiciwato Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) - Jeg klarte å skremme bort haien ved å blåse bobler i ansiktet på ham, men jeg så at haien svømte videre til en kvinne og bet av henne beinet. VG Endret 3. desember 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Slimda, du får komme, så skal du få et par biter av kakene jeg får. Om ei uke er vi jo nesten naboer. Jasså? Hvor er det du flytter inn da? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet om stipendet blir utbetalt tidligere i desember? Skulle virkelig hatt litt penger nå. Har 65kr som går til nestesnusboks, ellers må jeg vente til stipend - så lønn i januar (startet å jobbe 30. november). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dessverre. Jeg er i samme saks som deg, nemlig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Går det greit om jeg lager Sarah Bernhard Basskuk/Slimda? Er etterhvert blitt den kaketypen jeg baker i jula. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dessverre. Jeg er i samme saks som deg, nemlig. Er ikke greit! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mine blir vel ikke heeeelt sånn men. Smaken er den samme. Holder med en så blir du jævla kvalm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sarah Bernard er så evig godt (og alt for mektig, holder med en til to av dem per år for min del). Ajaco, nei, det har du rett i. Håper jeg finner noen av tredjeklassingene som snuser noe annet enn Skruf når jeg stikker på skolen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bare en? Under tvil. Jeg er den typen som tar gjerne tre ganger så mye kake som andre. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha, du skulle fått GR av meg - men bor nok litt langt unna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg må ha risboller ellers er det ikke jul. Altså puffet ris holdt sammen med sjokolade. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tror det blir det hjemme hos mor og far i jul. Bruker å ha det hvert år. Og så skal vi ha slike vaniljestenger. Myke kjeks-stenger med sjokolade på tuppene. Mmmmm Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hvor lang tid tipper dere det vil ta å gå gjennom lista her? http://www.julekalendere.com Frister litt Endret 3. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg må reise til svalbard hver jul. Mørkt og jævlig kaldt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Koser meg hjemme jeg. Jul er gaminghøytiden Koser meg alltid med gamle singeplayerspill mens jeg spiser meg stappmett på digg mat. Mhmmmm :) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Lurer på hvordan jeg skal overleve uten norske julekaker i år ... Ingen marengs, goro, fattigmann, kokosmakroner, sandkaker, turidkjeks, madam inderliggod, strull, krumkaker eller andre godsaker. Ingen delfiakake, ingen risboller ... Lurer også fælt på hva slags julekaker det blir å spise i statene. Hva er typiske, amerikanske julekaker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg liker stort sett ingen av de du nevner. Vi slutta å bake julekaker hjemme for sånn 15 år siden. Det var jo aldri noen som spiste dem opp så det ble liggende i bokser hele året. Julen er jo så uberkommersialisert og erke-amerikanisert i statene uansett, så du blir sikkert gående med slack jaw mesteparten av tiden. En jobbkompis var i New York (og suburbs) i jula og nyttårsaften for et par år siden, han sa alt er som i Norge, bare 10 ganger mere. Alle husene kriger om å ha mest mulig juggel og lys, så gata han bodde i kunne trengt en egen atomreaktor for å drive alt sammen. Endret 3. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Random spørsmål. Jeg prøver sjekke inn online for min flyreise (som er på mandag), men jeg tydelig vis ikke til å skrive inn de riktige detaljene. Er det sånn at web-check-in åpnes x-antall dager før avgang? Evt. når? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Åpnes det ikke vanligvis 24 timer før avgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg