Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Meh, merkelige drømmer i natt, gitt! Nå skal jeg lage kaffe, ordne frokost og bare slappe av. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kanskje påtide å legge seg å sove når andre begynner å lage frokost allerede Gir det et forsøk tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ooh, jeg også. Begynner å bli ganske sulten nå. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har ikke noe maat Thats it, jeg skal prøve og sove de siste 3 timene! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja da er det jo et lite problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har heller ikke mat. Eller, jeg har jo middag, men dette ække rette tida å spise kjøttboller på. Jeg vil ha brød ... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Å der ga jeg opp sovinga..! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det gjorde jeg også, men det er fordi jeg skal på jobb kl 06:30. Og så på julebord i kveld kl 18:30. *grøss* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Yeah, gav opp sovinga jeg også. Skal på skolen om noen timer, så da er det ikke noe vits i å legge seg nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vedder en tier på at klokken halv to eller whatever skriver Datasmurf i tråden om at han sovnet igjen og ikke kom seg på skolen. Jeg og tapetkniven er bestevenner, men jeg klarte å få et pappkutt. FML. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tenkte bare jeg skulle si ifra om at nå er det en uke til bursdagen min. Så har dere god tid til å lage kake og sånt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Morsomt, Beccafe. Bytex vedda på noe slikt for noen uker siden etter at jeg hadde hatt en slik natt, men jeg var på skolen eller jobb eller hva enn det var jeg skulle gjøre. Ida, holder det med en imaginær kake? Jeg har ikke råd til å sende en i posten. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Å ta nattoget til Bergen var ikke så verst det! Ble jo selvfølgelig til at vi satt oppe til over halv ett før vi la oss til å sove. Og om jeg er oppe så sent blir jeg så urolig og får ikke sove skikkelig. Men bortsett fra det gikk det bra! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tenkte bare jeg skulle si ifra om at nå er det en uke til bursdagen min. Så har dere god tid til å lage kake og sånt. Holder det med kjeks og en pingvinbamse fra akvariet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tenkte bare jeg skulle si ifra om at nå er det en uke til bursdagen min. Så har dere god tid til å lage kake og sånt. Husk å lag kake til meg óg! Har jo bursdag samme dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Absolutt, Rebecca! ^_^ Slimda, du får komme, så skal du få et par biter av kakene jeg får. Om ei uke er vi jo nesten naboer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg