Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 inntil nylig var jo pokey her og Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hehehe. Meh.. jeg har så lyst å sove.. men nytter ikke >< Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hehehe. Meh.. jeg har så lyst å sove.. men nytter ikke >< bare og finne nærmeste dealer med sove piller det Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har ingenting av piller, bare c-vitaminer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du får komme hit da. Jeg har sovepiller og innsovingstabletter. ^^ Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 blah... får ikke sove. Ble sittende oppe for lenge, så når jeg først la meg hadde jeg kvikna til igjen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mens jeg sov i hele ettermiddag. -_- Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er ikke så mye kjekkere det heller... Merker at jeg gjerne skulle ha sovet nå. Med tanke på at jeg skal snu døgnet til å komme meg opp på skolen til 08.30 på lørdag. Blir ikke lett etter ei sløv uke der jeg har stått opp tidligst 11. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ouch, kjenner til den. Mens jeg skal på skolen om 4-5 timer. Ser virkelig frem til det. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bleh, skal på jobb idag jeg, dette blir en lang dag.. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Oisann litt trasigere enn for meg det ja. Har heldigvis ingen konkrete planer for i dag. Skal lese til eksamen, men det gjør jeg hjemme, og når det passer meg. Vanskeligere å snike seg unna det på lørdag når jeg skal møte noen og lese sammen med Endret 3. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eksamen for min del også, bare at den er praktisk. Og en gruppeeksamen, men jeg har gitt opp å få tak i gruppa mi, så jeg starter selv i stedet. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Høres kjedelig ut. Har eksamen helt for meg selv jeg. Misliker det at universitetsfagene skal være delt opp i så utrolig mange deler som er ganske forskjellige. Ihvertfall introduksjonsemnene. Skal ha eksamen på mandag nå som er tredelt. Noe som gjør at jeg har tre forskjellige tema å lese på. Liker heldigvis det temaet som teller 60% best Edit: Var diskusjon plutselig utilgjengelig ei stund nå, eller var det bare hos meg? Endret 3. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Edit: Var diskusjon plutselig utilgjengelig ei stund nå, eller var det bare hos meg? Backup. Hver natt klokken 0400. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) ooja Da vet man det. Utrolig hva man finner ut av å loke her midt på natta Endret 3. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Edit: Var diskusjon plutselig utilgjengelig ei stund nå, eller var det bare hos meg? Backup. Hver natt klokken 0400. virker som det er oftere backup en det men jeg legger meg, god natt folkens! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Faen, er klokka så mye? Gah, jeg vil sove ... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 ooja Da vet man det. Utrolig hva man finner ut av å loke her midt på natta Kjapt spørsmål: Hvorfor linke til bloggen din i signaturen når nyeste innlegg var i januar? virker som det er oftere backup en det Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 ooja Da vet man det. Utrolig hva man finner ut av å loke her midt på natta Kjapt spørsmål: Hvorfor linke til bloggen din i signaturen når nyeste innlegg var i januar? Godt spørsmål har ikke tenkt over det i hele tatt. Er ei stund siden den signaturen ble laga, og nesten like lenge siden jeg var aktiv her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 np: Coca Cola Christmas - Holidays are coming! - Coca-cola [00:56/01:01 (128 kbps, 44 kHz)] Lurer på om jeg noen sinne går lei av denne jinglen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg