multisync Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Okei, hva er must å handle på grensa? Jeg har to ting på lista, det er brus og godteri. Noe drikke på båten hjem. (og c-vit/ascorbinsyre også i sverige) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, får ta med en boks med det. Hvilken smak? Hukser aldri hvilke som er gode Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Appelsin og eple (Har dog ikkje smakt andre) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da så, appelsin vet jeg er god, men er en av de blandings-smakene som også er god, men husker ikke hvilken, er vel noe tropisk ellerno. Bare jeg ikek får noe ananasgreier så går det nok fint Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Slengte i meg en stiloct, så snart er jeg i drømeland God natt allesannen Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Slengte i meg en stiloct, så snart er jeg i drømeland God natt allesannen God natt Edit: Eg legg meg og! Lykke til med capri-sonnen på grensa, multisync Endret 3. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var dagens julekalenderraid over Ender vel opp med som alltid at lillesøstra mi svarer på en og vinner en kjempepremie, mens jeg som svarer på maaange daglig ikke vinner en dritt. Surt med skjevfordeling av flaks! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da så, appelsin vet jeg er god, men er en av de blandings-smakene som også er god, men husker ikke hvilken, er vel noe tropisk ellerno. Bare jeg ikek får noe ananasgreier så går det nok fint min favoritt, vedsiden av appelsin Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ahhh... den husker jeg faktisk, den er ganske god, men en noe rar (?) smak i bånn av pakka Mitt julekalenderraid er over også, får håpe jeg kan vinne noe mer. Jeg er fortsatt så glad over å ha vunnet første luke på Bergans sin julekalender jeg da Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er nok mer en jeg kommer til å vinne siste jeg kan huske å ha vunnet var på st.hans når jeg og typen vant ei fruktkurv Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Okei, hva er must å handle på grensa? Jeg har to ting på lista, det er brus og godteri. Noe drikke på båten hjem. (og c-vit/ascorbinsyre også i sverige) Ølpølser! 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er meget lite glad i pølser, uansett type. eneste grunnet til at jeg skulle kjøpt noe slik er hvis jeg ville gjort pappa glad (han EEEEELSKER pølser ) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) En dag igjen av nominasjonene til kåringen av årets medlem 2010! Nominer her. Endret 3. desember 2010 av Pokey 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Juleavataren på plass! Fullstendig selvgjort! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Klarer ikke legge meg.. dette albumet er for bra. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror jeg har et soveproblem.. tredje natta på rad jeg voknet på denne tiden.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Klarer ikke legge meg.. dette albumet er for bra. hvilket album? Jeg tror jeg har et soveproblem.. tredje natta på rad jeg voknet på denne tiden.. du er også tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg