nO0_o Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vel, nå legger jeg meg. Natta forumvenner Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Natta! Det var forresten leggetid for 30 min siden! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har du noe hysterisk jeg kan skrive da? Er ikke så god til det. SEX IS A SENSATION CAUSED BY TEMPTATION, WERE A BOY STICKS HIS LOCATION IN A GIRLS DESTINATION TO INCREASE POPULATION FOR THE NEXT GENERATION, DO U GET MY EXPLANATION, OR DO U NEED A DEMONSTRATION? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, den var faktisk ganske morsom. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 old, men skal jeg snu døgnet eller vente til over helga ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Utsett det. Pleier jeg å gjøre. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har du noe hysterisk jeg kan skrive da? Er ikke så god til det. SEX IS A SENSATION CAUSED BY TEMPTATION, WERE A BOY STICKS HIS LOCATION IN A GIRLS DESTINATION TO INCREASE POPULATION FOR THE NEXT GENERATION, DO U GET MY EXPLANATION, OR DO U NEED A DEMONSTRATION? Demonstration! 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Illegalization! Endret 2. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har du noe hysterisk jeg kan skrive da? Er ikke så god til det. SEX IS A SENSATION CAUSED BY TEMPTATION, WERE A BOY STICKS HIS LOCATION IN A GIRLS DESTINATION TO INCREASE POPULATION FOR THE NEXT GENERATION, DO U GET MY EXPLANATION, OR DO U NEED A DEMONSTRATION? Demonstration! 13 å spretten vi ses i retten! er noe det som skjer da ja Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jupp... Imorgen kl. 14:15 er det helg! Tiden går så fort. Føles som sist fredag var igår. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har vist fri i morgen jeg. Chill uke det her. En time med tur på museum på onsdagen. Studiedag på torsdag OG fredag. YES. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Imorgen blir bra dag. Chilleskole og jobbe litt etter skolen. Deretter kino med venner etterfulgt av kosepilsing Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 FAEN, fjerde dagen på rad klarer jeg å sovne etter job før kl 24 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 her hatt fri hele uka :O og har fri hele neste uke Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 her hatt fri hele uka :O og har fri hele neste uke Trygdesnulter! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 her hatt fri hele uka :O og har fri hele neste uke Trygdesnulter! nope, betaler skatt og hele pakka! BITCH jobber 2 uker på 2 uker av så jeg har nok gjort meg fortjent til avspaseringen som det egentlig heter! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Elsker de jævla serverne her. De er så SYKT stabile! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jaaa, helt enig. Jeg er egentlig rimelig trøtt etter å ha loket rundt i hele dag. Men siden jeg ikke trenger å være på skolen i morgen, legger jeg meg ikke før om ett par timer enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg