Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ahh, flott! Jeg satt jo godt også Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 N0o0o0o0o0o: Kva skjer med at du alltid gjer noko skulerelatert når eg er her? Also, Ajaco: sett på film, så fap, så sov. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er også egne forum for pc/harware/teknologi snakk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 takk. har vært på skolen i alt for mange timer i dag, så var godt å få sitte her litt. har animert en hel scene på 4 timer i dag. tjohei hvor den ser ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er også egne forum for pc/harware/teknologi snakk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) wtf super laged dobbelpost. Endret 2. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 N0o0o0o0o0o: Kva skjer med at du alltid gjer noko skulerelatert når eg er her? Jeg har mye lekser Og kall meg for Linda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det finnes også egne forum for å diskutere skoe-greier. Og film. og alt annet. Hva skal vi da diskutere her igjen? Skal vi hoppe ut av tråden hver gang vi diskuterer noe? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Like før jeg personlig drar å sprenger serverlokalet til diskusjon.no. Ingen hadde merka noe uansett - funker jo faen ikke. N0o0o0o0o0o: Kva skjer med at du alltid gjer noko skulerelatert når eg er her? Jeg har mye lekser Og kall meg for Linda Slimda og Linda sitter i et tre Edit: Det skulle egentlig rime... på en måte... liksom.. kanskje. Endret 2. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 40 min til juleklender-raid Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har ikke sett funky forest. Jeg klarte rett og slett ikke se hele greia jeg lasta ned. Det er folk som tar livet av seg og greier. Klipp som har bltt vist direkte på TV fordi de ikke rakk å kutte raskt nok og sånn. edit: svar til kim Holder meg unna det der da. En kompis satt på et klipp av en russisk soldat som ble henrettet ved at de skjerte over strupen, ble rett og slett kvalm av å se på. Husker enda den ekle lyden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan få søvnproblemer.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Det finnes også egne forum for å diskutere skoe-greier. Og film. og alt annet. Hva skal vi da diskutere her igjen? Skal vi hoppe ut av tråden hver gang vi diskuterer noe? Joda Poenget mitt var egentlig at for mange er uforståelig pc snakk like kjedelig som andre syns politikk er. Og pc får man snakke her men ikke politikk. Endret 2. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Slimda og Linda sitter i et tre Edit: Det skulle egentlig rime... på en måte... liksom.. kanskje. Okei? Tror ikke Onkel Politi hadde blitt så glad i at jeg roter med 14-åringer. Er jo 10 år yngre enn meg, jo. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det var bare fordi det rimte :< Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er også egne forum for pc/harware/teknologi snakk. Vi fikk det med oss første gangen Vi er riktig nok litt slow, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det var bare fordi det rimte :< sliMDA og liNDA rimer? Tja. Passer ikke helt. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Derfor jeg la på den kommentaren under. Haha, huff. Ellers da? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ajaco, når du får det til å rima er det på tide å legga seg. Eller skriva hysteriske postar. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har du noe hysterisk jeg kan skrive da? Er ikke så god til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg