j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sameboe: De som biter på det er gjerne de som ikke er så oppegående i samfunnet sånn ellers. Ser poenget til Kim, jeg sutrer på de som prater om fotball, men kaster meg villig på FRP-debatten. ----------- <- Setter strek for min politiske diskusjon Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Beklager, men stemmer man FRP er man en idiot uten noen innsikt i politikk eller landets vel. Jeg tror i grunn alt ville blitt bedre om vi rett og slett hang alle som stemte FRP, Høyre eller KrF. Forklar deg selv. Sameboe: De som biter på det er gjerne de som ikke er så oppegående i samfunnet sånn ellers. La merke til det da var på skolen min ja. Var ikke akkurat kremungdommen de fikk inn i partiet sitt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 morsomt å prate med/høre på sønnen til richard williams prate om greier Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jammen du trenger ikke bli lei deg. Er bare at samtlige oppegående personer jeg kjenner, stemmer FRP. Oppegående men ikke så opplyste? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan ble avataren min? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lasta ned en torrent i går som heter "Banned in america". Fy faen, det var mye syk shit. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Oppegående men ikke så opplyste? Joda. Aktive politikk-debatanter i mange, mange år. Brukt flerfoldige timer på å lese opp og ned og sidelengs om diverse ting. Altså, FRP er ikke fasiten, men de har en politikk som kan hjelpet norske samfunn godt på vei for øyeblikket. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lasta ned en torrent i går som heter "Banned in america". Fy faen, det var mye syk shit. Anbefales ikke. Sykere enn funky forest? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 God kveld forumfolk. Kva skjer i det vide land? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan ble avataren min? Avataren er bra Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Søte lille spørringa si, Slimda Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 God kveld forumfolk. Kva skjer i det vide land? Øver til prøve Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Legger meg jeg Har 4 timer styrkegym med prøve i morgen mellom klokken 8 og 12, dette blir gøøy. (som om noen bryr seg) Før jeg sovner helt vil jeg informere om at Britney Spears har bursdag og blir 29 år idag En annen som er verdt å nevne siden dere snakker politikk er at Dagfinn Høybråten også har bursdag Endret 2. desember 2010 av TacoFjes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Har ikke sett funky forest. Jeg klarte rett og slett ikke se hele greia jeg lasta ned. Det er folk som tar livet av seg og greier. Klipp som har bltt vist direkte på TV fordi de ikke rakk å kutte raskt nok og sånn. edit: svar til kim Endret 2. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Lurer på om jeg skal: 1. Se på film 2. Se på en serie 3. Game litt 4. Loke på diskusjon 5. Trolle 4chan 6. Runke 7. Gjør alt over. 8. Legge meg. Edit: Det var alternativer, og ikke en liste. Endret 2. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hva skjer med at jeg klarer dobbelposte hver gang jeg poster --. Endret 2. desember 2010 av TacoFjes Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vi har et eget forum for politikk og politiske diskusjoner, denne veien her, takk -------------> Alle andre kan bli sittende.. ^^ Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vi har et eget forum for politikk og politiske diskusjoner, denne veien her, takk -------------> Alle andre kan bli sittende.. ^^ Hei Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg