Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sameboe: De som biter på det er gjerne de som ikke er så oppegående i samfunnet sånn ellers.

Ser poenget til Kim, jeg sutrer på de som prater om fotball, men kaster meg villig på FRP-debatten.

----------- <- Setter strek for min politiske diskusjon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, men stemmer man FRP er man en idiot uten noen innsikt i politikk eller landets vel. Jeg tror i grunn alt ville blitt bedre om vi rett og slett hang alle som stemte FRP, Høyre eller KrF.

Forklar deg selv.

Sameboe: De som biter på det er gjerne de som ikke er så oppegående i samfunnet sånn ellers.

La merke til det da var på skolen min ja. Var ikke akkurat kremungdommen de fikk inn i partiet sitt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jammen du trenger ikke bli lei deg. :(

Er bare at samtlige oppegående personer jeg kjenner, stemmer FRP.

Oppegående men ikke så opplyste?

Lenke til kommentar

Oppegående men ikke så opplyste?

Joda. Aktive politikk-debatanter i mange, mange år. Brukt flerfoldige timer på å lese opp og ned og sidelengs om diverse ting.

Altså, FRP er ikke fasiten, men de har en politikk som kan hjelpet norske samfunn godt på vei for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Legger meg jeg ;) Har 4 timer styrkegym med prøve i morgen mellom klokken 8 og 12, dette blir gøøy. (som om noen bryr seg)

Før jeg sovner helt vil jeg informere om at Britney Spears har bursdag og blir 29 år idag :fun:

En annen som er verdt å nevne siden dere snakker politikk er at Dagfinn Høybråten også har bursdag :thumbs:

Endret av TacoFjes
Lenke til kommentar

Har ikke sett funky forest. Jeg klarte rett og slett ikke se hele greia jeg lasta ned. Det er folk som tar livet av seg og greier. Klipp som har bltt vist direkte på TV fordi de ikke rakk å kutte raskt nok og sånn.

edit: svar til kim

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...