L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 til helvete med jobbmaskiner! Hvis de hadde utstyrt hun ordentlig nedentil også så hadde jeg glatt humpa den roboten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 til helvete med jobbmaskiner! Hvis de hadde utstyrt hun ordentlig nedentil også så hadde jeg glatt humpa den roboten. DRITTSEKK!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 DRITTSEKK!!!!! Hadde ikke Nora latt deg ta med en robot i lekekassa (les: sengen) en gang? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hadde ikke Nora latt deg ta med en robot i lekekassa (les: sengen) en gang? ikke helt sikker... får spørre henne neste gang jeg treffer på en robot fra fremtiden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) ikke helt sikker... får spørre henne neste gang jeg treffer på en robot fra fremtiden Spør på forhånd. Det er greit å vite sånt tidlig. Du vet aldri når det kan komme en usannsynlig hawt, omprogramert drapsrobot fra fremtiden. Da gjelder det å ha forberedt seg. Endret 19. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg har vært på hytta i omtrent et døgn, men allerede jeg VELDIG klar for å dra hjem Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jeg skulle bli oppringt på julaften fra netcom elns, nå fikk jeg den ... "litt" i seneste laget 8) Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da bruker jeg linser for første gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Åh, jeg har vært på hytta i omtrent et døgn, men allerede jeg VELDIG klar for å dra hjem Hvorfor det? Er det ikke bare deilig å komme seg vekk fra sivilisasjonen noen ganger? Og så til det viktige spørsmålet; Hadde Espen fått lov til å leke med en omprogramert drapsrobot fra fremtiden om en plutselig kom på døra? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Spør på forhånd. Det er greit å vite sånt tidlig. Du vet aldri når det kan komme en usannsynlig hawt, omprogramert drapsrobot fra fremtiden. Da gjelder det å ha forberedt seg. hmm... sendte melding for og spørre nå Åh, jeg har vært på hytta i omtrent et døgn, men allerede jeg VELDIG klar for å dra hjem hva er det som er galt for noe? Nora svarte foresten nei... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nora svarte foresten nei...Så egoistisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Også har man jo de fantastiske Fembots fra Austin Powers. http://en.wikipedia.org/wiki/Fembots_(Austin_Powers) De har maskingevær inni puppene. Men Austin ødelegger dem ved å være så sexy og hot at de kortslutter. Endret 19. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvorfor det? Er det ikke bare deilig å komme seg vekk fra sivilisasjonen noen ganger? Og så til det viktige spørsmålet; Hadde Espen fått lov til å leke med en omprogramert drapsrobot fra fremtiden om en plutselig kom på døra? Joda, veldig koselig å måtte passe på brødrene sine (som er jævlige) 24/7.. Og Espen har fått svar på sms (han spurte).. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg spiser appelsin 24/7. Noen fler som er appelsin-frelst? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Joda, veldig koselig å måtte passe på brødrene sine (som er jævlige) 24/7.. Og Espen har fått svar på sms (han spurte).. kom tilbake da... skal ordne plass til deg hos meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det smaker godt, men det svir så jævlig rundt munnen når man har spist en. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Joda, veldig koselig å måtte passe på brødrene sine (som er jævlige) 24/7..Du får heller ta en tur på hytta aleine med venner/espen en gang da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Epler eier. Appelsin er ålreit, men epler eier. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hva er det som er galt for noe? Jeg må passe på guttene hele tida. Pappa gidder ikke. Og Helene er i bakken hele dagen. OG Helene sine gutter gikk hjem kl 4 i natt! Får ikke noe tid for meg selv Og nå har det bare vært et døgn. Kommer nok til å være sånn hele uka... Btw, hvis du skal spørre om å sex med en robot bør du spørre når jeg er i godt humør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg