Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke helt sikker... får spørre henne neste gang jeg treffer på en robot fra fremtiden :)
Spør på forhånd. Det er greit å vite sånt tidlig. Du vet aldri når det kan komme en usannsynlig hawt, omprogramert drapsrobot fra fremtiden. Da gjelder det å ha forberedt seg. :) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Åh, jeg har vært på hytta i omtrent et døgn, men allerede jeg VELDIG klar for å dra hjem :realmad:

Hvorfor det? Er det ikke bare deilig å komme seg vekk fra sivilisasjonen noen ganger?

Og så til det viktige spørsmålet; Hadde Espen fått lov til å leke med en omprogramert drapsrobot fra fremtiden om en plutselig kom på døra?

Lenke til kommentar
Spør på forhånd. Det er greit å vite sånt tidlig. Du vet aldri når det kan komme en usannsynlig hawt, omprogramert drapsrobot fra fremtiden. Da gjelder det å ha forberedt seg. :)

hmm... sendte melding for og spørre nå :)

Åh, jeg har vært på hytta i omtrent et døgn, men allerede jeg VELDIG klar for å dra hjem :realmad:

hva er det som er galt for noe?

Nora svarte foresten nei...

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Er det ikke bare deilig å komme seg vekk fra sivilisasjonen noen ganger?

Og så til det viktige spørsmålet; Hadde Espen fått lov til å leke med en omprogramert drapsrobot fra fremtiden om en plutselig kom på døra?

Joda, veldig koselig å måtte passe på brødrene sine (som er jævlige) 24/7.. Og Espen har fått svar på sms (han spurte)..

Lenke til kommentar
hva er det som er galt for noe?

Jeg må passe på guttene hele tida. Pappa gidder ikke. Og Helene er i bakken hele dagen. OG Helene sine gutter gikk hjem kl 4 i natt! Får ikke noe tid for meg selv :( Og nå har det bare vært et døgn. Kommer nok til å være sånn hele uka...

Btw, hvis du skal spørre om å sex med en robot bør du spørre når jeg er i godt humør...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...