Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å dra sluttningen at FRP er "det beste partiet i norge" er litt det samme som å sleike i seg hundebæsj og si "dette er som utsøkt sjokolade" :---) Stanken av sosialist sitter godt på deg ser jeg Trenger ikke å väre sosialist for å mene at parti burde ha en visjon eller ideologi, ikke bare litt random påstander her og der som ikke gir en komplett politikk i det store bildet. Nei, selvfølgelig... Han kan jo være alt fra en veldig kritisk Høyremann, til den rødeste kommunist for alt jeg vet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Slimda: Politisk korrekt av meg, ihvertfall Samebo: Tja, jeg mener ihvertfall at mange i Norge ville hatt det bedre med et mer regulert samfunn, der ikke klasseskillet får vokse mer enn det er i dag. edit: Samebo: du hadde forsåvidt litt rett, jeg er en materialistisk, venstrevridd person. Endret 2. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Enig med Sebbe. FrP har dessverre en tullepolitikk og jeg blir litt redd dersom de kommer til makta. Jeg er dog ikke sosialist. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Politisk korrekt ja. Det er politisk korrekt å kalle alle FRPere for rasister også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) For meg virker det som om brorparten er fremmedfientlige ihvertfall, men selvfølgelig finnes det sikkert mange FRP-ere som ikke er det og. Morsomt at mer eller mindre alle innad i rånermiljøet rundt der jeg vokste opp er FRP-tilhengere Hva, er jeg på vei til å vokse opp?! Har jeg virkelig kommet med politiske meninger?! Endret 2. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja, med 1/4 av norges befolkning bak seg, så finner du FRPere i alle deler av samfunnet, selv rånere. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har inntrykk av at det er mest uvitende/lite samfunnsorienterte folk som stemmer på frp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har inntrykk av at det er mest uvitende/lite samfunnsorienterte folk som stemmer på frp. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fuck off med politikk, finnes egen kategori for det 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jammen du trenger ikke bli lei deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jammen du trenger ikke bli lei deg. Er bare at samtlige oppegående personer jeg kjenner, stemmer FRP. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Har inntrykk av at det er mest uvitende/lite samfunnsorienterte folk som stemmer på frp. Samme inntrykket sitter jeg med. Finnes jo oppegående folk som stemmer FRP og, men erfaringsmessig er de i fåtall. FRP drar med seg uvitende folk med "VI VIL HA BILLIGERE ALKOHOL" og "VI SKAL GJØRE BENSINPRISENE LAVERE". Slimda: ikke ta det som et angrep på deg, du virker oppegående og bra, både via nettet men og de få minuttene jeg har pratet med deg på TG =) Endret 2. desember 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Fuck off med politikk, finnes egen kategori for det Kan ikke si meg mere enig. Nei, til (Unnskyld språket) helvete med politikk i denne delen av forumet, her er det bare juleglede og fryd Endret 2. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Stanken av sosialist sitter godt på deg ser jeg Bedre enn stanken av DB.no-kommentarfeltbruker. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har inntrykk av at det er mest uvitende/lite samfunnsorienterte folk som stemmer på frp. Samme inntrykket sitter jeg med. Finnes jo oppegående folk som stemmer FRP og, men erfaringsmessig er de i fåtall. FRP drar med seg uvitende folk med "VI VIL HA BILLIGERE ALKOHOL" og "VI SKAL GJØRE BENSINPRISENE LAVERE". Tja, ihvertfall det FpU bruker da de skal verve medlemmer på skoler. "BILLIGERE ALKOHOL, OG HALV PRIS PÅ SNUS!" Lykke til sier jeg! Glad jeg er Høyremann! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Beklager, men stemmer man FRP er man en idiot uten noen innsikt i politikk eller landets vel. Jeg tror i grunn alt ville blitt bedre om vi rett og slett hang alle som stemte FRP, Høyre eller KrF. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Stanken av sosialist sitter godt på deg ser jeg Bedre enn stanken av DB.no-kommentarfeltbruker. True, heldigvis tror jeg ingen her inne kommenterer der. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har inntrykk av at det er mest uvitende/lite samfunnsorienterte folk som stemmer på frp. Samme inntrykket sitter jeg med. Finnes jo oppegående folk som stemmer FRP og, men erfaringsmessig er de i fåtall. FRP drar med seg uvitende folk med "VI VIL HA BILLIGERE ALKOHOL" og "VI SKAL GJØRE BENSINPRISENE LAVERE". Tja, ihvertfall det FpU bruker da de skal verve medlemmer på skoler. "BILLIGERE ALKOHOL, OG HALV PRIS PÅ SNUS!" Lykke til sier jeg! Glad jeg er frøken Høyremann! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Stanken av sosialist sitter godt på deg ser jeg Bedre enn stanken av DB.no-kommentarfeltbruker. True, heldigvis tror jeg ingen her inne kommenterer der. "LOL DU ER SOSSSIALIST EDU ER DUM!!!!!1111" ^ditt innlegg summert opp. Gtfo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Samme inntrykket sitter jeg med. Finnes jo oppegående folk som stemmer FRP og, men erfaringsmessig er de i fåtall. FRP drar med seg uvitende folk med "VI VIL HA BILLIGERE ALKOHOL" og "VI SKAL GJØRE BENSINPRISENE LAVERE". Slimda: ikke ta det som et angrep på deg, du virker oppegående og bra, både via nettet men og de få minuttene jeg har pratet med deg på TG =) Helt enig, akkurat det jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg