Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal drikke meg full i helgen. Veldig full.

Fredagen lover godt for min del og. Halvveis julebord -> Gogo Bordello-konsert -> byen :fun:

Btw, Kylling Fajita hos Pizza & Kina Ekspressen anbefales på det varmeste. Jeg skal bli feit og blakk, og de rike :---)

Lenke til kommentar

Fredagen lover godt for min del og. Halvveis julebord -> Gogo Bordello-konsert -> byen :fun:

Btw, Kylling Fajita hos Pizza & Kina Ekspressen anbefales på det varmeste. Jeg skal bli feit og blakk, og de rike :---)

Jeg orker ikke gå ut fredager, er så trøtt og sliten etter en *hard* dag på skolen.

Hvor finner man denne Kinaexpressen, da?

Lenke til kommentar

Å dra sluttningen at FRP er "det beste partiet i norge" er litt det samme som å sleike i seg hundebæsj og si "dette er som utsøkt sjokolade" :---)

Var ment til Slimda, din mening mot min.

Endret av cvłñ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ved å ringe 22222222. Eller 22222222.no om man vil bestille. Tror de kom på en halvtime nå. Jeg er litt frelst.

Nørk: Er det ikke litt lenge å holde seg full en uke?

Ska da ikke gå å være konstant full i hele neste uke. Jeg sier jeg skal være full da, ergo noen kvelder.. syden er win. :new_woot:

Lenke til kommentar

Å dra sluttningen at FRP er "det beste partiet i norge" er litt det samme som å sleike i seg hundebæsj og si "dette er som utsøkt sjokolade" :---)

Var ment til Slimda, din mening mot min.

Å sammenligne et av norges største parti med hundebæsj er alltid en vinner. :thumbup:

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stanken av sosialist sitter godt på deg ser jeg :)

Trenger ikke å väre sosialist for å mene at parti burde ha en visjon eller ideologi, ikke bare litt random påstander her og der som ikke gir en komplett politikk i det store bildet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...