Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Denne diskusjonen termineres med øyeblikkelig virkning ettersom en fiende driver å sensurerer innleggene mine. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal drikke meg full i helgen. Veldig full. 2 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har ikke vært på intervju Mikkel, var å sporte etter jobb! Fikk et kansje på rema.. han visste ikke mer før nærmere nyttår.. så får se. Alle andre steder ble tvert nei.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ah, like mye hell som meg altså når det gjelder jobb i Steinkjer. Jeg flytter til Trondheim til sommern for å finne meg en skikkelig jobb. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ah, like mye hell som meg altså når det gjelder jobb i Steinkjer. Jeg flytter til Trondheim til sommern for å finne meg en skikkelig jobb. Ja, har også planer om Trondheim til sommern. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal drikke meg full i helgen. Veldig full. Fredagen lover godt for min del og. Halvveis julebord -> Gogo Bordello-konsert -> byen Btw, Kylling Fajita hos Pizza & Kina Ekspressen anbefales på det varmeste. Jeg skal bli feit og blakk, og de rike :---) Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal drikke meg full i neste uke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fredagen lover godt for min del og. Halvveis julebord -> Gogo Bordello-konsert -> byen Btw, Kylling Fajita hos Pizza & Kina Ekspressen anbefales på det varmeste. Jeg skal bli feit og blakk, og de rike :---) Jeg orker ikke gå ut fredager, er så trøtt og sliten etter en *hard* dag på skolen. Hvor finner man denne Kinaexpressen, da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ah, like mye hell som meg altså når det gjelder jobb i Steinkjer. Jeg flytter til Trondheim til sommern for å finne meg en skikkelig jobb. Det er jo økonomikrise der Så hold deg unna det offentlige der inne ihvertfall. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ved å ringe 22222222. Eller 22222222.no om man vil bestille. Tror de kom på en halvtime nå. Jeg er litt frelst. Nørk: Er det ikke litt lenge å holde seg full en uke? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) baah, broren min kaller meg for en FRP mann Endret 2. desember 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er ikke det en ære? Beste partiet i norge for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 baah, broren min kaller meg for en FRP mann Ja, du er jo på den siden ihvertfall av politikken etter hva jeg har skjønt! Klok du! 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Å dra sluttningen at FRP er "det beste partiet i norge" er litt det samme som å sleike i seg hundebæsj og si "dette er som utsøkt sjokolade" :---) Var ment til Slimda, din mening mot min. Endret 2. desember 2010 av cvłñ 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å dra sluttningen at FRP er "det beste partiet i norge" er litt det samme som å sleike i seg hundebæsj og si "dette er som utsøkt sjokolade" :---) Stanken av sosialist sitter godt på deg ser jeg 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ved å ringe 22222222. Eller 22222222.no om man vil bestille. Tror de kom på en halvtime nå. Jeg er litt frelst. Nørk: Er det ikke litt lenge å holde seg full en uke? Ska da ikke gå å være konstant full i hele neste uke. Jeg sier jeg skal være full da, ergo noen kvelder.. syden er win. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Å dra sluttningen at FRP er "det beste partiet i norge" er litt det samme som å sleike i seg hundebæsj og si "dette er som utsøkt sjokolade" :---) Var ment til Slimda, din mening mot min. Å sammenligne et av norges største parti med hundebæsj er alltid en vinner. Endret 2. desember 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å dra sluttningen at FRP er "det beste partiet i norge" er litt det samme som å sleike i seg hundebæsj og si "dette er som utsøkt sjokolade" :---) Stanken av sosialist sitter godt på deg ser jeg Trenger ikke å väre sosialist for å mene at parti burde ha en visjon eller ideologi, ikke bare litt random påstander her og der som ikke gir en komplett politikk i det store bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg