Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksamen i morra :cry:

Forloveden min har òg eksamen i morgen! Hva studerer du? :wee:

Bachelor i medieteknologi. Har eksamen i informasjons- og publiseringsteknologi. Veldig bredt fag, så vanskelig å vite åssen spørsmål det blir. Sjelden jeg har gruet meg så mye til eksamen :cry:

Lenke til kommentar

Du er 3 år for sein. :!: ....... :ph34r:

Åja, trodde du hadde funnet deg ei jente jeg. Jaja, kos deg med hånda da.

Forholdstatusen på Facebook: In a relationship.

Så, ja.

Har du fått deg kjæreste Jørgen? :D

Du er helt overlegen, og nå vil du plutselig snakke? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Faenskap.

Sov 8 timer (perfekt m.a.o.), sto opp, åt frokost og loka foran PC-en med adventskalendere på nett og WoW, skulle ut på butikken, sovna i stolen, våkna et par timer senere, prata med en kompis, sovna på sofaen, våkna igjen noe senere, gikk på rommet mitt og skrudde av ovnen jeg fikk låne av vaktmesteren, sovna i senga, våkna igjen, prata med farmor på telefonen, sovna igjen, våkna nå.

Lenke til kommentar

Faenskap.

Sov 8 timer (perfekt m.a.o.), sto opp, åt frokost og loka foran PC-en med adventskalendere på nett og WoW, skulle ut på butikken, sovna i stolen, våkna et par timer senere, prata med en kompis, sovna på sofaen, våkna igjen noe senere, gikk på rommet mitt og skrudde av ovnen jeg fikk låne av vaktmesteren, sovna i senga, våkna igjen, prata med farmor på telefonen, sovna igjen, våkna nå.

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Faenskap.

Du er faen meg god. Eller, du er egentlig ikke helt god. :p

Lenke til kommentar

Faenskap.

Hahaha.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...