Eplefe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Eksamen i morra Forloveden min har òg eksamen i morgen! Hva studerer du? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://www.wimp.com/entirevideo/ Se hele. 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Du er 3 år for sein. :!: ....... Åja, trodde du hadde funnet deg ei jente jeg. Jaja, kos deg med hånda da. Forholdstatusen på Facebook: In a relationship. Så, ja, jeg har funnet meg en. Endret 2. desember 2010 av Romis Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Eksamen i morra Forloveden min har òg eksamen i morgen! Hva studerer du? Bachelor i medieteknologi. Har eksamen i informasjons- og publiseringsteknologi. Veldig bredt fag, så vanskelig å vite åssen spørsmål det blir. Sjelden jeg har gruet meg så mye til eksamen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, ser film, forestill dere i en monoton tone "ahhh, ahhh, ahhh, i just came" - og med sånn blikk som bare sier "Jeg kunne ikke hatt det mer kjedelig akkuratt nå" Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du er 3 år for sein. :!: ....... Åja, trodde du hadde funnet deg ei jente jeg. Jaja, kos deg med hånda da. Forholdstatusen på Facebook: In a relationship. Så, ja. Har du fått deg kjæreste Jørgen? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du er 3 år for sein. :!: ....... Åja, trodde du hadde funnet deg ei jente jeg. Jaja, kos deg med hånda da. Forholdstatusen på Facebook: In a relationship. Så, ja. Har du fått deg kjæreste Jørgen? Du er helt overlegen, og nå vil du plutselig snakke? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal på Iron&Wine i februaaar! Vær med/spis kebab med meg! Miike Snow i mars, søta. Kom, kom! ^_^ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Helt overlegen? Psssht. Fordi jeg ikke orker skype? For no tull! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har gjort et forsøk med nissehatt... :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Faenskap. Sov 8 timer (perfekt m.a.o.), sto opp, åt frokost og loka foran PC-en med adventskalendere på nett og WoW, skulle ut på butikken, sovna i stolen, våkna et par timer senere, prata med en kompis, sovna på sofaen, våkna igjen noe senere, gikk på rommet mitt og skrudde av ovnen jeg fikk låne av vaktmesteren, sovna i senga, våkna igjen, prata med farmor på telefonen, sovna igjen, våkna nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) haha (var myntet på popcorn bildet) Endret 2. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Faenskap. Sov 8 timer (perfekt m.a.o.), sto opp, åt frokost og loka foran PC-en med adventskalendere på nett og WoW, skulle ut på butikken, sovna i stolen, våkna et par timer senere, prata med en kompis, sovna på sofaen, våkna igjen noe senere, gikk på rommet mitt og skrudde av ovnen jeg fikk låne av vaktmesteren, sovna i senga, våkna igjen, prata med farmor på telefonen, sovna igjen, våkna nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hadde du spurt en gang. Helt OK. Men to-tre-fire-fem-seks ganger eller hvor mange det faktisk er? Nei, det er spam. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Faenskap. Sov 8 timer (perfekt m.a.o.), sto opp, åt frokost og loka foran PC-en med adventskalendere på nett og WoW, skulle ut på butikken, sovna i stolen, våkna et par timer senere, prata med en kompis, sovna på sofaen, våkna igjen noe senere, gikk på rommet mitt og skrudde av ovnen jeg fikk låne av vaktmesteren, sovna i senga, våkna igjen, prata med farmor på telefonen, sovna igjen, våkna nå. Du er faen meg god. Eller, du er egentlig ikke helt god. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Faenskap. Sov 8 timer (perfekt m.a.o.), sto opp, åt frokost og loka foran PC-en med adventskalendere på nett og WoW, skulle ut på butikken, sovna i stolen, våkna et par timer senere, prata med en kompis, sovna på sofaen, våkna igjen noe senere, gikk på rommet mitt og skrudde av ovnen jeg fikk låne av vaktmesteren, sovna i senga, våkna igjen, prata med farmor på telefonen, sovna igjen, våkna nå. Hahaha.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nurk! Åssen gikk intervjuene idag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Datasmurf det er ikke normalt, du må si fra til legen, eller har du gjort det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg