Eplefe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei Pizza & Kina Expressen Jeg får ikke kebabsjappen din ut av hodet. :'( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei cvłñ Hei pus du * pus er forbeholdt kjæresten, klisseklisse. Hei Pizza & Kina Expressen Jeg får ikke kebabsjappen din ut av hodet. :'( Vi skal reparere hodet ditt med biffkebab neste gang du er i Oslo. Vi var så nære, og samtidig så langt ifra =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal på Iron&Wine i februaaar! Vær med/spis kebab med meg! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Around the world.Around the world.Around the world.Around the world. Beste sangen, og beste teksten <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det hjelper ikke hva dere sier, jeg kommer til å auto poste systematisk helt til kvoten er full med 1 eller 2 innlegg hver dag. Og jeg kommer til å rapportere deg. Som du ser i trådens regler så er ikke support ønskelig i denne tråden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er The Tallest Man on Earth i Parkteatret 9. desember, Kråkesølv i januar og Iron & Wine og Band of Horses i februar. Interpol i mars, Mogwai og Trail of Dead i april. Swans i Mai også, Oslo. Sikle sikle. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://open.spotify.com/track/7973BAXhpy9YjutqcTZShT er herlig, skal jeg si deg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har dere hørt om sydama som var lett på tråden? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har dere hørt om sydama som var lett på tråden? Hva sa teppet til gulvet? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 hørt om hun som var kraftig på tråden da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal på Iron&Wine i februaaar! Vær med/spis kebab med meg! Vi kan spise ihvertfall, sett at jeg ikke jobber =] Livet er så herlig. Har du prøvd sex? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal på Iron&Wine i februaaar! Vær med/spis kebab med meg! Vi kan spise ihvertfall, sett at jeg ikke jobber =] Livet er så herlig. Har du prøvd sex? Ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer da Romis. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer Romis, du er nå offisielt blitt avhengig av sex Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer da Romis. Du er 3 år for sein. :!: ....... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal på Iron&Wine i februaaar! Vær med/spis kebab med meg! Vi kan spise ihvertfall, sett at jeg ikke jobber =] Liker du ikke Iron&Wine? Skuffet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du er 3 år for sein. :!: ....... Åja, trodde du hadde funnet deg ei jente jeg. Jaja, kos deg med hånda da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg