Eplefe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har fryktelig lyst på irish coffee i helga, så tenkte jeg skulle handle noe whiskey imorgen.. men jeg har ikke peiling, så noen som vet hva den billigste brukbare whiskyen heter/koster? Royal Castle. Brukbart i kaffe. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Serien er sikkert laget av rødhårete manusforfattere som ble mobbet som barn. Er nok skrevet av Gudny Hagen og hun er blond sikkert fake :O Pluss at mest sannsynlig er det ikke hun som bestemmer hvordan de skal se ut Sikkert hun som står for kostymene som er ginger Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Skjønner ikke at den Youtuben skal gå så sinnsykt tregt Nå har den holdt på sånn i 14 dager her. Endret 2. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dear Lord Britishface, har du noe i samme gata som Emancipator å anbefale? =] Jeg har egentlig aldri funnet noe med like utsøkt dybde og struktur, men Arovane er mye i samme bane. Vil forresten samtidig anbefale Sadistik, som rapper til låter fra blant annet Soon It Will Be Cold Enough. Og jeg antar du har hørt mashup-ene til Emancipator? Notert. Har ikke hørt noen mashup av Emancipator. Skal se hva jeg finner når jeg kommer hjem fra jobb (: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Beste sitat i en film ever: Sykepleier "You have been in coma for the last 10 years, we are in 2010 now" Mann "Well, i hope someone fed my dog" Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Beste sitat i en film ever: Sykepleier "You have been in coma for the last 10 years, we are in 2010 now" Mann "Well, i hope someone fed my dog" er ikke fra film, men tv serie :O og btw ho sykepleieren er dritt digg :O Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Notert. Har ikke hørt noen mashup av Emancipator. Skal se hva jeg finner når jeg kommer hjem fra jobb (: Her er tre av dem, pluss en "mann-med-gitar"-type sak. Tror jeg har noen flere i en stor mappe med hva som ser ut til å være delvis uferdige låter, må bare få sortert det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sattan...jeg fikk pakken med hovedkort/8gb ram/ny cpu i posten idag..så oppdager jeg at jeg har bestilt LAPTOP-RAM!!! Sånn går det når man bestiller i halvsøvne Bin there done that Fikk solgt det rimelig kjapt da Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er jo bare å sende rambrikkene i retur. Man har jo 14 dagers angrefrist når man bestiller fra nett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jepp..bare så inn i hampen annoying når jeg hadde satset på å bygge sammen ny PC i ettermiddag. Så må jeg vente noen dager på returlapp fra komplett..får ikke dratt og kjøpt noe nytt før lørdag. Blah. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har lyst til å dra på Kaizers Orchestra på Spektrum neste år! 420 kroner er ikke gærnt i inngangspris heller! 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som ser på Hellstrøm? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg har lyst til å dra på Kaizers Orchestra på Spektrum neste år! 420 kroner er ikke gærnt i inngangspris heller! For den prisen kan du jo få to gode konserter. Er The Tallest Man on Earth i Parkteatret 9. desember, Kråkesølv i januar og Iron & Wine og Band of Horses i februar. Interpol i mars, Mogwai og Trail of Dead i april. Endret 2. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 JEG MÅ TIL OSLO I FEBRUAR. Hvis Iron&Wine kommer til Norge skal jeg se ham. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Skjer med deg og det Yamasgreiene dine? Eneste jeg forbinner med ordet er skål på gresk. Endret 2. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Yamas, and its complement, Niyamas, represent a series of "right living" or ethical rules within Hinduism and Yoga. These are a form of moral imperatives, commandments, rules or goals. Every religion has a code of conduct, or series of "do's and don'ts", and the Yamas represent one of the "don't" lists within Hinduism, and specifically, Raja Yoga. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I know the Yamas Namaste, bitch. o_o Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei Pizza & Kina Expressen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg