Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lillebror ringer pappa for å bli kjørt hjem fra jobb, når han bor 500 meter unna jobben sin. Pingle. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Brrrr! åssen gikk jobbsøkingen ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lillebror ringer pappa for å bli kjørt hjem fra jobb, når han bor 500 meter unna jobben sin. I militæret kjørte vi fra kasernene til kantinen, og det var i underkant av 100 meter. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lillebror ringer pappa for å bli kjørt hjem fra jobb, når han bor 500 meter unna jobben sin. I militæret kjørte vi fra kasernene til kantinen, og det var i underkant av 100 meter. ikke rart militæret er så dyrt i drift! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg klarte å feike forkjølelse så godt den første uka at jeg MUD'et etter 10 dager. Manipulerte alle kanaler, fikk eget rom på sykestua og var såååå syyk..stakkars meg som fikk ligge i varme senga mens de andre hutra forbi i marsj kl 06. Det var i 1997. Nå slipper jo ungdommen å dra engang hvis de sier "gidder ikke". Endret 2. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Brrrr! åssen gikk jobbsøkingen ? Fikk masse nei, og en kansje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Den ene kanskjen blir sikkert noe mere. Prøv å følge opp om et par dager, ring eller dra tilbake og si du var innom og spurte etter jobb for 2 dager siden. Det liker arbeidsgivere. At du oppsøker dem og maser litt. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sitter her å ser på Jul på Månetoppen. Må si jeg er overasket over hvor mange gingere det er der, så å si alle jentene har rødt/orange hår Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Serien er sikkert laget av rødhårete manusforfattere som ble mobbet som barn. 4 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Dear Lord Britishface, har du noe i samme gata som Emancipator å anbefale? =] Jeg har egentlig aldri funnet noe med like utsøkt dybde og struktur, men Arovane er mye i samme bane. Vil forresten samtidig anbefale Sadistik, som rapper til låter fra blant annet Soon It Will Be Cold Enough. Og jeg antar du har hørt mashup-ene til Emancipator? Endret 2. desember 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Stikk på volleyballtrening for fyrste gong på ein mnd! Ynskj meg lukke til. Endret 2. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lykke til! Og kos deg! Volleyball er utrolig gøy! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Takk, I will, og eg veit! Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Serien er sikkert laget av rødhårete manusforfattere som ble mobbet som barn. Er nok skrevet av Gudny Hagen og hun er blond Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Serien er sikkert laget av rødhårete manusforfattere som ble mobbet som barn. Er nok skrevet av Gudny Hagen og hun er blond sikkert fake :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hun har farget ginger-håret sitt blondt for å slippe å bli mobbet som voksen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har fryktelig lyst på irish coffee i helga, så tenkte jeg skulle handle noe whiskey imorgen.. men jeg har ikke peiling, så noen som vet hva den billigste brukbare whiskyen heter/koster? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sattan...jeg fikk pakken med hovedkort/8gb ram/ny cpu i posten idag..så oppdager jeg at jeg har bestilt LAPTOP-RAM!!! Sånn går det når man bestiller i halvsøvne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg