Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I heavy metal-tråden er det eneste som regnes som "bra musikk" polsk/ungarsk undergrunns dødsmetall ingen andre har oppdaget. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I heavy metal-tråden er det eneste som regnes som "bra musikk" polsk/ungarsk undergrunns dødsmetall ingen andre har oppdaget. Litt idiotisk å bashe på en annens musikk smak uten å oppgi noen som helst svar på hvorfor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det noen som går på studiespesialisering og har Sinus matematikkverk S eller R matte med god karakter? send meg en PM for nærmere informasjon. Trenger en tredje arbeider. Maste ikke du 3-4 ganger om det i går også? Stikk til matte-tråden og spør der. Evt. les leksene dine selv. I heavy metal-tråden er det eneste som regnes som "bra musikk" polsk/ungarsk undergrunns dødsmetall ingen andre har oppdaget. Litt idiotisk å bashe på en annens musikk smak uten å oppgi noen som helst svar på hvorfor. Heavy Metal tråden består bare av kullsvart gurglemetall, evt. noe ukjent band som har en logo bestående av opprispet menneskehud. Kjedelig, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dette er ikke skoleoppgaver dette er matte oppgaver på eget initiativ til privatist matten. Jeg har to arbeidere og trenger en tredje slik at de to andre blir avlastet samtidig hastigheten øker. Vedkommende vil bli belønnet. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Om nom nom. Hjemmelagde vårruller til middag Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Frank Zappa ? tenkte faktisk mest på artisten Bobby Brown Endret 2. desember 2010 av kammizez Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dette er ikke skoleoppgaver dette er matte oppgaver på eget initiativ til privatist matten. Jeg har to arbeidere og trenger en tredje slik at de to andre blir avlastet samtidig hastigheten øker. Vedkommende vil bli belønnet. Som sagt stikk til mattetråden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Problemet er at de har en policy som er at de vil bare "hjelpe" og dermed så blir jeg flagget. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva slags musikk mener du er ''bra'' da? Du vet vel at det finnes forskjellig musikk smak? Bare fordi jeg ikke holder meg til en sjanger og henter sanger fra forskjellige sjangre, hører jeg på dårlig musikk? Det er musikken som er dårlig, ikke sjangrene. Og du holder deg forøvrig ganske solid forankret innenfor et par typer musikk, nemlig uinspirert A4-rock og daff mammapop. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Problemet er at de har en policy som er at de vil bare "hjelpe" og dermed så blir jeg flagget. Ikke tro jeg ikke har hørt om Yamas. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dear Lord Britishface, har du noe i samme gata som Emancipator å anbefale? =] Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ÅNEEI! "Frukt er sunt og digg"-reklama på TV. Skyt meg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hahaha, den er jo best! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ÅNEEI! "Frukt er sunt og digg"-reklama på TV. Skyt meg. Den er skikkelig teit, men det er jo sant. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 dagens ungdom altså, måtte kjøre min søster ned til byen! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ÅNEEI! "Frukt er sunt og digg"-reklama på TV. Skyt meg. Bedre løsning: Skyt TV-en. Digg å ikke ha TV-kanaler Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ÅNEEI! "Frukt er sunt og digg"-reklama på TV. Skyt meg. Bedre løsning: Skyt TV-en. Digg å ikke ha TV-kanaler Tror ikke jeg har savnet det en gang i de siste 3 årene. Har bare hatt det i feriene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ÅNEEI! "Frukt er sunt og digg"-reklama på TV. Skyt meg. Bedre løsning: Skyt TV-en. Digg å ikke ha TV-kanaler Enda bedre løsning: Koble TV-en til PC-en. Digg å ha 40" flatskjerm til PC-en. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lillebror ringer pappa for å bli kjørt hjem fra jobb, når han bor 500 meter unna jobben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg