Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som går på studiespesialisering og har Sinus matematikkverk S eller R matte med god karakter? send meg en PM for nærmere informasjon. Trenger en tredje arbeider.

Maste ikke du 3-4 ganger om det i går også? Stikk til matte-tråden og spør der. Evt. les leksene dine selv.

I heavy metal-tråden er det eneste som regnes som "bra musikk" polsk/ungarsk undergrunns dødsmetall ingen andre har oppdaget.

Litt idiotisk å bashe på en annens musikk smak uten å oppgi noen som helst svar på hvorfor. :roll:

Heavy Metal tråden består bare av kullsvart gurglemetall, evt. noe ukjent band som har en logo bestående av opprispet menneskehud.

Kjedelig, egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette er ikke skoleoppgaver dette er matte oppgaver på eget initiativ til privatist matten. Jeg har to arbeidere og trenger en tredje slik at de to andre blir avlastet samtidig hastigheten øker. Vedkommende vil bli belønnet.

Lenke til kommentar

Dette er ikke skoleoppgaver dette er matte oppgaver på eget initiativ til privatist matten. Jeg har to arbeidere og trenger en tredje slik at de to andre blir avlastet samtidig hastigheten øker. Vedkommende vil bli belønnet.

Som sagt stikk til mattetråden!

Lenke til kommentar

Hva slags musikk mener du er ''bra'' da? Du vet vel at det finnes forskjellig musikk smak? Bare fordi jeg ikke holder meg til en sjanger og henter sanger fra forskjellige sjangre, hører jeg på dårlig musikk?

Det er musikken som er dårlig, ikke sjangrene. Og du holder deg forøvrig ganske solid forankret innenfor et par typer musikk, nemlig uinspirert A4-rock og daff mammapop.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...