Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det var en mye bedre avatar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nei. Dette er som å kaste timene i et bunnløst sluk. Man gjør ingenting annet enn å oppdatere forumet hver 2. minutt, selv når man sitter og runker eller spiser middag. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dont mind me, im just lurking Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) jeg vil og ha juleavatar Endret 2. desember 2010 av yavel Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hællvete! Jeg klarte nesten en hel uke uten Forumkafeen i mine innlegg..nå er den tilbake igjen. /fail Føler meg som en røyker som sprekker etter en uke røykestopp. Sånn er det å være DNFK-junkie Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da er det håndballkamp! Wish me luck Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da er det håndballkamp! Wish me luck lykke til, åssen gikk matte tentamen ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Andreas Jacobsen, nå spør jeg ikke flere ganger. Kom på skype, og ring meg! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nokon som har sett Alfred i det siste? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Andreas Jacobsen, nå spør jeg ikke flere ganger. Kom på skype, og ring meg! Faen så folk skal mase daaa!! Er en annen som også vil nå - og jeg sa nei til han nå nettop. Kan si fra jeg, når jeg er i mood Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tror jeg og tigergutt skal flytte hit.,så veldig koselig og idylliskt ut der. Savner fjellturer og flott natur. Spørs om det er lov med hund da. Blir å bo hos søster i begynnelsen så jeg sparer litt penger å kan kjøpe meg bil. Tror ikke kollektiv tilbudet på Gol er så mye å skryte av. Visst jeg har bil kan jeg jo omså leie meg en hytte langt inn i skogen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) I cloosee my eyess. And I can see a better daay. I cloose my eyes.. and.. pray... Hvorfor hører jeg på dette nå? Meh. Sangforslag anyone? Rolig. Endret 2. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I cloosee my eyess. And I can see a better daay. I cloose my eyes.. and.. pray... Hvorfor hører jeg på dette nå? Meh. Sangforslag anyone? Rolig. Sikkert noe her du liker: http://open.spotify.com/user/romis2/playlist/2Q2omEXPaHQCcyvzf10c33 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Punch you in the jeans! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I cloosee my eyess. And I can see a better daay. I cloose my eyes.. and.. pray... Hvorfor hører jeg på dette nå? Meh. Sangforslag anyone? Rolig. Bobby Brown, lett Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bobby Brown er ... spesiell Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sikkert noe her du liker: http://open.spotify.com/user/romis2/playlist/2Q2omEXPaHQCcyvzf10c33 Nesten litt imponerende å få plass til så lite bra musikk i en så stor spilleliste. 3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sikkert noe her du liker: http://open.spotify.com/user/romis2/playlist/2Q2omEXPaHQCcyvzf10c33 Nesten litt imponerende å få plass til så lite bra musikk i en så stor spilleliste. Hva slags musikk mener du er ''bra'' da? Du vet vel at det finnes forskjellig musikk smak? Bare fordi jeg ikke holder meg til en sjanger og henter sanger fra forskjellige sjangre, hører jeg på dårlig musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg