j-- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som har link til den "hardawre gis bort"-tråden? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gay Ville heller tatt det som et veldig bra kompliment. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Går det bra om jeg legger halvfrossen laks i ovnen eller burde den være tint? hvor mye lenger tid skal jeg beregne ca på den? er slike laksekoteletter. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Går det bra om jeg legger halvfrossen laks i ovnen eller burde den være tint? hvor mye lenger tid skal jeg beregne ca på den? er slike laksekoteletter. Det vi gjør på skolen er å legge fisken i lunkent vann med en pose rundt slik at det går litt fortere. Vet ikke om det er en mulighet for deg, da. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Går det bra om jeg legger halvfrossen laks i ovnen eller burde den være tint? hvor mye lenger tid skal jeg beregne ca på den? er slike laksekoteletter. Vet ikke hvor lenge den skal stekes og sånt, men jeg har bare hatt greie erfaringer med å legge frossen fisk rett i ovnen Har bare brukt litt lavere temperatur enn ellers slik at det ikke ender opp stekt utenpå og rå inni Endret 2. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Går det bra om jeg legger halvfrossen laks i ovnen eller burde den være tint? hvor mye lenger tid skal jeg beregne ca på den? er slike laksekoteletter. Det vi gjør på skolen er å legge fisken i lunkent vann med en pose rundt slik at det går litt fortere. Vet ikke om det er en mulighet for deg, da. Er jeg spesiell om jeg så en dypereliggende mening i de 2 siterte innleggene :!: Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vel, eg såg ikkje noko Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ok har lagt den i halvlunkent vann nå, lar den ligge litt før jeg har den i ovnen. Da regner jeg med at den blir like god selv om den ikke er helt tint enda. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Gd5yN43TqCk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vel, eg såg ikkje noko La oss bare la den gå. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vel, eg såg ikkje noko La oss bare la den gå. Nei, no vart eg nyfiken. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ok har lagt den i halvlunkent vann nå, lar den ligge litt før jeg har den i ovnen. Da regner jeg med at den blir like god selv om den ikke er helt tint enda. Vannet skader ikke fisken. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 FAENS JÆVLA KOMMUNEKJERRING!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeeez! Aldri mer HDD! Bare det å åpne Gimp på laptopen er jo treigere enn om jeg skulle overført alle bildene til den stasjonære og så gått bort der og redigert ferdig det ene i PS. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 FAENS JÆVLA KOMMUNEKJERRING!!!!!!!!!! Del din historie med oss. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fordi kommuna mi har brukt mitt frikort frå 2009, istaden for det for 2010 eg sendte dei i Januar, har eg no tjent alt for mykje, som vil seie at dei trekk evig mykje skatt frå dei 60 000 eg allereie har tjent i år. Slik ho forklarte det betyr det at eg får ein stor baksmell på skatteoppgjeret til sommaren. Fordi DEI gjorde feil? Where is the justice in this world? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du er pliktig i å gå over og sjekke alt dette selv, så egentlig er det din feil /byråkratmentalitet Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Men eg gjorde det! Ringte inn og sjekka at dei hadde fått det, etter streng ordre frå morfar. Noko dei svarte ja på. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Spotify Link <3 :love: Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Men eg gjorde det! Ringte inn og sjekka at dei hadde fått det, etter streng ordre frå morfar. Noko dei svarte ja på. you're screwed bish! Endret 2. desember 2010 av Balli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg