Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Går det bra om jeg legger halvfrossen laks i ovnen eller burde den være tint? hvor mye lenger tid skal jeg beregne ca på den? er slike laksekoteletter.

Lenke til kommentar

Går det bra om jeg legger halvfrossen laks i ovnen eller burde den være tint? hvor mye lenger tid skal jeg beregne ca på den? er slike laksekoteletter.

Det vi gjør på skolen er å legge fisken i lunkent vann med en pose rundt slik at det går litt fortere. Vet ikke om det er en mulighet for deg, da.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor lenge den skal stekes og sånt, men jeg har bare hatt greie erfaringer med å legge frossen fisk rett i ovnen :) Har bare brukt litt lavere temperatur enn ellers slik at det ikke ender opp stekt utenpå og rå inni ;)

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Det vi gjør på skolen er å legge fisken i lunkent vann med en pose rundt slik at det går litt fortere. Vet ikke om det er en mulighet for deg, da.

Er jeg spesiell om jeg så en dypereliggende mening i de 2 siterte innleggene :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ok har lagt den i halvlunkent vann nå, lar den ligge litt før jeg har den i ovnen. Da regner jeg med at den blir like god selv om den ikke er helt tint enda. :)

Lenke til kommentar

Fordi kommuna mi har brukt mitt frikort frå 2009, istaden for det for 2010 eg sendte dei i Januar, har eg no tjent alt for mykje, som vil seie at dei trekk evig mykje skatt frå dei 60 000 eg allereie har tjent i år. Slik ho forklarte det betyr det at eg får ein stor baksmell på skatteoppgjeret til sommaren. ph34r.gif

Fordi DEI gjorde feil? Where is the justice in this world?sad.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...