Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tviler på at de tullete pølseselgerne vet hva det er for noe engang.. Bensinstasjoner kan bare selge pølser og bensin nå for tiden..

Noen av de selger burger også oO

...

jaja, selv sitter jeg her å "koser" meg med en hjemmeside på tre forskjellige språk, som skal være klar til i morgen. =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at de tullete pølseselgerne vet hva det er for noe engang.. Bensinstasjoner kan bare selge pølser og bensin nå for tiden..

Dem skjønner jo det da. Selv vi nerder skjønner det jo

Nerder er jo ofte de smarteste så det skulle vel bare mangle.

Lenke til kommentar
Skjer lite. Jeg oppdaterte firmwaren på mobilen min, skrudde den av og nå vil den ikke på igjen.

Sitter og er litt forfjamsa i grunn.

Uff. Jævlig kjipt. Hvilken telefon er det?

Nokia 6500 Slide.

Beste mobilen jeg har hatt siden Nokia 3310 :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Får jeg lov å påpeke noen graverende skrivefeil i signaturen din, Addan?

Shaddows=shadows

Laydy=Ladu

While=White

Skal du sitere legendariske metaltekster bør det være rett skrevet :)

Ja sorry da! :p kan fixe det nå. trodde det var rett skrevet jeg... hmm :hmm:

Lenke til kommentar

Esso har skamgod burger fant jeg ut ^^

Vel, Esso Tjensvoll i alle fall, eneste Essoen jeg har prøvd ut burger på. Eneste bensinstasjonen faktisk. Spiser stort sett alltid bare mat fra Shell, og da enten baconpølse, toast, sandwich eller pizzini mexicano :love:

Lenke til kommentar

Holder på å bli gal her. Er forkjøla men bare i nesa/øynene. Nesa renner konstant, og ofte får jeg kjempevondt langt inni nesa, og da spruter det tårer fra venstre øyet så jeg må tørke vekk med papir. Dette har gjort at venstre øye er helt hovent og rødt rundt.

Stort sett må jeg nyse flere ganger på rad etter at denne smerten har gitt seg. Det går over på bare få sekunder, men da er det bare å finne frem papiret. Har sikkert snytt ut 10 liter nå, det har helt vannkonsistens. Hvor kommer all denne guffa fra? Og hva skal den være godt for? Kan nesten ikke spille eller jobbe med PC-en pga øynene renner hele tida.

Jeg har prøvd å smøre mentholatum under nesa, men det er nesten ingen vits fordi jeg må snyte meg eller tørke hele tiden så det går bort igjen.

Har folket gode tips hva jeg kan bruke eller gjøre for å få det litt bedre mens dette varer?

Lenke til kommentar

Esso har skamgod burger fant jeg ut ^^

Vel, Esso Tjensvoll i alle fall, eneste Essoen jeg har prøvd ut burger på. Eneste bensinstasjonen faktisk. Spiser stort sett alltid bare mat fra Shell, og da enten baconpølse, toast, sandwich eller pizzini mexicano :love:

Eller den digge Calzonen de har :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...