ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenkte jeg skulle skrive søknader til en haug av butikker, å ha i bakhånd i tilfelle de har noe.. men har aldri opplevd at det trengs folk med mindre det står annonser her og der.. så føler det er så lite vits.. Ha-ha, lykke til med å få deg jobb i denne byen. Jeg prøvde førsteåret, uten å finne noe. Ei venninne av meg fikk seg jobb på Rema etter 2,5 år, det var 7 andre som også var på jakt etter den. En kompis fikk seg jobb som kreditor da, tok ham bare 3 år. Takk du det vet jeg, begynner på mitt andre år nå. Så kansje jeg har flaks denne gangen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenkte jeg skulle skrive søknader til en haug av butikker, å ha i bakhånd i tilfelle de har noe.. men har aldri opplevd at det trengs folk med mindre det står annonser her og der.. så føler det er så lite vits.. Ha-ha, lykke til med å få deg jobb i denne byen. Jeg prøvde førsteåret, uten å finne noe. Ei venninne av meg fikk seg jobb på Rema etter 2,5 år, det var 7 andre som også var på jakt etter den. En kompis fikk seg jobb som kreditor da, tok ham bare 3 år. Takk du det vet jeg, begynner på mitt andre år nå. Så kansje jeg har flaks denne gangen. Husk å fremstå som RBK supporter. Det hjalp for meg når jeg søkte på Rema 1000 på nordsia Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenkte jeg skulle skrive søknader til en haug av butikker, å ha i bakhånd i tilfelle de har noe.. men har aldri opplevd at det trengs folk med mindre det står annonser her og der.. så føler det er så lite vits.. Ha-ha, lykke til med å få deg jobb i denne byen. Jeg prøvde førsteåret, uten å finne noe. Ei venninne av meg fikk seg jobb på Rema etter 2,5 år, det var 7 andre som også var på jakt etter den. En kompis fikk seg jobb som kreditor da, tok ham bare 3 år. Takk du det vet jeg, begynner på mitt andre år nå. Så kansje jeg har flaks denne gangen. Husk å fremstå som RBK supporter. Det hjalp for meg når jeg søkte på Rema 1000 på nordsia Kansje jeg må ta med rbk-flagget jeg har liggende her et sted..? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det var da som bare og da, her stresser jeg som bare juling med å bæsje for å ikke svi toasten. Og når jeg kommer ut så er ikke kontakten til toastjernet satt i engang. Føles så bortkastet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det var da som bare og da, her stresser jeg som bare juling med å bæsje for å ikke svi toasten. Og når jeg kommer ut så er ikke kontakten til toastjernet satt i engang. Føles så bortkastet. Der "Dret du på leggen" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å. Hva er greien med at dere østlendinger har sånn en million typer kollektiv transport? Vi driver med verdiskapning. I motsetning til distriktene. /flamewar begins. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg skrevet søknad, sminket meg, tatt på noe anstendig, ordnet håret og er klar for å dra på jobbjakt..wish me luck! Lykke til. Husk å vis litt cleavage, så får du enklere jobb. Oh shut! Det glemte jeg.. jeg må skifte..! Bare ikke for mye for da kan du virke trashy! La nå geitan henge fritt sier nå jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som hvet hvordan/hvor man kjøper parafin? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som hvet hvordan/hvor man kjøper parafin? Gas station.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kommer ann på kvanta. Snakker vi lampeparafin til bruk i lamper? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Man må vel hute seg i dusjen å vaske pess rompa før man skal til NAV og legen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 balle... brukt hele dagen så langt på å gjøre en scene som jeg først fikk godkjent av mongodirectorn, og nå rett før lunsj så sa han "nei det der er feil bla bla bla" så jeg må starte om igjen. BESTEMME SEG EKKE SÅ GREIT! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noe for deg? http://www.pressfire.no/nyheter/Wii/2825/Endelig-har-Kirby-ftt-dato Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Man må vel hute seg i dusjen å vaske pess rompa før man skal til NAV og legen. Er du så dårlig i magen at du tisser fra rompa, stakkar? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noe for deg? http://www.pressfire.no/nyheter/Wii/2825/Endelig-har-Kirby-ftt-dato Har ikke konsoll, så blir lite slikt. Får kose meg med dette isteden: Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Då var nynorsktentamen over; vart eit essay om ære i dagens samfunn vs. i norrøn tid! Hey btw Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Man må vel hute seg i dusjen å vaske pess rompa før man skal til NAV og legen. Er du så dårlig i magen at du tisser fra rompa, stakkar? Det har jeg vel gjort de 3-4 siste årene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jasså, kjenner du til norrøn tid veldig godt da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 hvordan kan du ha vært så dårlig i magan i 4 år? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, etter å ha lese om det i dei siste to mnd har eg det. Oppgåva laud ikkje heilt ordrett slik, men essay om ære vart det like fullt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg