cowboy bob Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg hadde regnet med at noen skulle nevne denhistorien om da Kongen tok T-banen når jeg sa at t-banen er for underklassen Kongen tok trikken. Å. Hva er greien med at dere østlendinger har sånn en million typer kollektiv transport? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenkte jeg skulle skrive søknader til en haug av butikker, å ha i bakhånd i tilfelle de har noe.. men har aldri opplevd at det trengs folk med mindre det står annonser her og der.. så føler det er så lite vits.. Det du burde gjøre er å ta kontakt med alle vikarbyråene i Steinkjer. Ofte mye lettere å få jobb der, og mange av butikkene bruker vikarbyrå i stedet for egne annsatte, som vikar/tilkalling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er fordi trikken går oppå gata, og t-banen er under bakken. T-banen er lengre strekninger enn trikken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å. Hva er greien med at dere østlendinger har sånn en million typer kollektiv transport? "Dere østlendinger".Der jeg kommer fra så går det knapt nok buss. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å. Hva er greien med at dere østlendinger har sånn en million typer kollektiv transport? Fordi "østlendinger" som bor i Oslo, Norges største by, trenger transport for å komme seg til/Fra jobb slik de får holdt landet i live. Buss, Trikk, T-bane, Tog, Taxi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skulle alle som jobber i Oslo kjørt bil til jobb, ville folk aldri kommet seg på jobb men stå i kø på tomgang i timevis, som igjen ville gjort lufta like sunn som lufta i Tokyo. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å. Hva er greien med at dere østlendinger har sånn en million typer kollektiv transport? Fordi "østlendinger" som bor i Oslo, Norges største by, trenger transport for å komme seg til/fra jobb slik de får holdt landet i live, i motsetning til resten av bermen som ikke klarer å skape noe som helst, men sitter på ræva hele dagen. Buss, Trikk, T-bane, Tog, Taxi. Liten skrivefeil der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Å. Hva er greien med at dere østlendinger har sånn en million typer kollektiv transport? This is an insult to me and my people. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Faens blærete sosser som ikke klarer å spise "stein" i klementiner eller meloner. Sitter der og pirker det ut med kniv eller gaffel i lunsjen. De graver jo bort halve melonbiten før de spiser resten jo! Møkkafolk. Skulle hatt seg en tur ut i skogen for å oppleve det virkelige liv. Møkkafolk faktisk, dog enig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Liten skrivefeil der. Jeg syns innlegget mitt ble litt lengre plutselig. Møkkafolk faktisk, dog enig! Ingenting kan beskrive irritasjonen jeg føler når jeg ser folk gjør enten det der, eller spiser frukt med kniv og gaffel. Ja. Kniv og gaffel. Alt for å ikke bruke fingrene som et annet vanlig menneske. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja, du hadde visst utelatt noen parter. Setningen ble feil, og jeg tok meg bryet med å rette det opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Greit nok, selv om jeg ikke er 100% enig. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg skrevet søknad, sminket meg, tatt på noe anstendig, ordnet håret og er klar for å dra på jobbjakt..wish me luck! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva faen er det her egentlig: Prefetching or precaching is not allowed. If you have Google Accelerator enabled, please disable Fikk det da jeg trykket meg litt frem og tilbake med nettleseren nå nettopp. Hvorfor skal ikke prefetching være lov? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg skrevet søknad, sminket meg, tatt på noe anstendig, ordnet håret og er klar for å dra på jobbjakt..wish me luck! Lykke til. Husk å vis litt cleavage, så får du enklere jobb. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lykke til Nurket! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg skrevet søknad, sminket meg, tatt på noe anstendig, ordnet håret og er klar for å dra på jobbjakt..wish me luck! Lykke til. Husk å vis litt cleavage, så får du enklere jobb. Oh shut! Det glemte jeg.. jeg må skifte..! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg skrevet søknad, sminket meg, tatt på noe anstendig, ordnet håret og er klar for å dra på jobbjakt..wish me luck! Lykke til. Husk å vis litt cleavage, så får du enklere jobb. Oh shut! Det glemte jeg.. jeg må skifte..! Bare ikke for mye for da kan du virke trashy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenkte jeg skulle skrive søknader til en haug av butikker, å ha i bakhånd i tilfelle de har noe.. men har aldri opplevd at det trengs folk med mindre det står annonser her og der.. så føler det er så lite vits.. Ha-ha, lykke til med å få deg jobb i denne byen. Jeg prøvde førsteåret, uten å finne noe. Ei venninne av meg fikk seg jobb på Rema etter 2,5 år, det var 7 andre som også var på jakt etter den. En kompis fikk seg jobb som kreditor da, tok ham bare 3 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg