WheelMan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Evt kjøpt en bil med 7 liters motor som SPYR ut eksos og dritt i ekstreme mengder, bare for å protestere mot kollektivtilbudet. Låne Cadillacen? 7,7 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Morn slasker! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 "Utdanning er oppskrytt" - Kloke ord fra Slimda 02.12.2010 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 "Utdanning er oppskrytt" - Kloke ord fra Slimda 02.12.2010 Jeg jobber i IT-avdeling, og Allmenn utdanning hjelper meg ikke en døyt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 How many PETA members does it take to change a light bulb? None, PETA can't change anything. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 How many PETA members does it take to change a light bulb? None, PETA can't change anything. Lo faktisk veldig godt. :!: Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg jobber som ingeniør, utdanningen hjalp meg ganske mye egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Multiple choice den der egentlig. Kan også være 10. 9 PR kåte b-kjendiser som kler seg naken på plakater, og 1 til å skifte pæra Endret 2. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg jobber som ingeniør, utdanningen hjalp meg ganske mye egentlig. Pfff, sikkert. Det er bare noe du sier fordi er hjernevasket av regjeringen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg jobber som ingeniør, utdanningen hjalp meg ganske mye egentlig. Pfff, sikkert. Det er bare noe du sier fordi er hjernevasket av regjeringen. Hva er det du prater om?! Regjeringen vår er fantastisk! Hyll Regjeringen! Hyll Regjeringen! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Enda en sau ute etter hjerna mi. Dø, ditt svin! DØ! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kommunen her irriterer meg! De skjærer med på skolene, som ikke er nå særlig å skjære ned på.... OG så sitter det 27!!! stykker i kommunestyre! Kravet til en kommune i denne størrelsen er 11, altså 16 for mye! Og de klager på at folk flytter vekk herfra/ikke vil flytte hit? IDIOTER Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja, i denne tiden med ørten kokke riællity programmer på TV'n forventes jo selv menn å kunne forskjell på koreander og estragon.. Who cares? Jeg heller opp i avsindige mengder meg krydder i maten, uten å vite hva det er. Jeg kaller det "Spicy surprise" Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) slett Endret 2. desember 2010 av Br0dskive Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor mange mannfolk kan egentlig lage god og variert mat? Jeg er veldig flink: Grandiosa, Grandiosa med pepperoni, big one og maaaasse annet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja, i denne tiden med ørten kokke riællity programmer på TV'n forventes jo selv menn å kunne forskjell på koreander og estragon.. Who cares? Jeg heller opp i avsindige mengder meg krydder i maten, uten å vite hva det er. Jeg kaller det "Spicy surprise" Jeg skal gi deg en spicy surprise jeg. Høhø. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg kaller det "Spicy surprise" Det vil jeg veldig gjerne smake en gang Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg kan lage hva som helst bare jeg får oppskriften på det Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som vet om kollektivtransporten i Oslo fortsatt er udugelig i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg