Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

@ Romis: Men i all verden da, du babla om det der i går også. Putt det i signaturen din eller noe.

Jeg hadde ikke tenkt til å snakke om det i dag akkurat, men når det først kom opp så kan jeg jo nevne det i farta. :thumbup: Sjalu på mine kokkeleringskunster, kanskje?

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ikke tenkt til å snakke om det i dag akkurat, men når det først kom opp så kan jeg jo nevne det i farta. :thumbup: Sjalu på mine kokkeleringskunster, kanskje?
Jeg vet ikke hva du klarer å lage, annet enn Tagliatelle med Mornaysaus, så det er vanskelig å si. :wee:

Ikke misforstå meg, jeg vurderer faktisk å ønske meg pastamaskin etter at du pratet så varmt om det i går. :p

Lenke til kommentar

Nå gir jeg opp kollektivtrafikken.. Idag tidlig var jeg litt sen ut av døra og ble nødt til å løpe til togstasjonen. Når jeg kommer dit ser jeg på skjermen at toget er 5 min forsinket. Jeg blir litt irritert fordi jeg hadde løpt hele veien, men 5 min er jo ikke så lenge å vente. Når dem sa sier over høytaleren "Toget til Moss er 30-40 minutter forsinket" og det i tillegg er 14 minusgrader så blir det litt i meste laget...

Jeg tok bussen istedet fordi den gikk 15 min før toget skulle komme. SÅÅ viste det seg at den heller ikke gikk, men det gikk en skolebuss. Den var såklart stappfull som gjorde at jeg ble nødt til å stå klemt mellom folk i 20 minutter samtidig som jeg slet for å holde balansen. SÅÅÅ rakk jeg heller ikke bussen som går videre til skolen som gjorde at jeg ble nødt til å vente en halvtime på neste. Og den var jo så klart stappfull.

Gotta love it!

Lenke til kommentar

Evt kjøpt en bil med 7 liters motor som SPYR ut eksos og dritt i ekstreme mengder, bare for å protestere mot kollektivtilbudet.

Ja det hadde vært noe! Nå har jeg jo lappen (med mindre jeg stryker) om en måneds tid og bilen står jo å venter, så det er ikke lenge til jeg kan nyte godt av den varme bilen mens jeg kjører forbi alle de kalde, hutrende menneskene som står på stasjonen og venter på toget som aldri kommer!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...