Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) @ Romis: Men i all verden da, du babla om det der i går også. Putt det i signaturen din eller noe. Jeg hadde ikke tenkt til å snakke om det i dag akkurat, men når det først kom opp så kan jeg jo nevne det i farta. Sjalu på mine kokkeleringskunster, kanskje? Endret 2. desember 2010 av Romis Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mu7K1r9KdSk Endret 2. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg hadde ikke tenkt til å snakke om det i dag akkurat, men når det først kom opp så kan jeg jo nevne det i farta. Sjalu på mine kokkeleringskunster, kanskje?Jeg vet ikke hva du klarer å lage, annet enn Tagliatelle med Mornaysaus, så det er vanskelig å si. Ikke misforstå meg, jeg vurderer faktisk å ønske meg pastamaskin etter at du pratet så varmt om det i går. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor mange mannfolk kan egentlig lage god og variert mat? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 HVA SKJER HER?! Pasta-snakk. Hvor mange mannfolk kan egentlig lage god og variert mat? Mannlige kokker. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor mange mannfolk kan egentlig lage god og variert mat? Jeg kan lage nudler, skive med masse forskjellig pålegg og vårruller/pizza/pomfri fra butikken. Romis: godt å vite. Pasta er godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja, i denne tiden med ørten kokke riællity programmer på TV'n forventes jo selv menn å kunne forskjell på koreander og estragon.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja, i denne tiden med ørten kokke riællity programmer på TV'n forventes jo selv menn å kunne forskjell på koreander og estragon.. Koriander. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er mye som forventes, men om det faktisk blir gjort er en annen sak. Selv prøver jeg iblant nye oppskrifter, men vil ikke påstå at jeg er noen mesterkokk. De samme måltidene blir dessverre repetert litt for ofte her i huset. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Kan du ikke lage en tarte tartæææææ til dessert er du ikke mann lengre, plutselig. Og for 20 år siden var det homo å lage sånn mat. Endret 2. desember 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nå gir jeg opp kollektivtrafikken.. Idag tidlig var jeg litt sen ut av døra og ble nødt til å løpe til togstasjonen. Når jeg kommer dit ser jeg på skjermen at toget er 5 min forsinket. Jeg blir litt irritert fordi jeg hadde løpt hele veien, men 5 min er jo ikke så lenge å vente. Når dem sa sier over høytaleren "Toget til Moss er 30-40 minutter forsinket" og det i tillegg er 14 minusgrader så blir det litt i meste laget... Jeg tok bussen istedet fordi den gikk 15 min før toget skulle komme. SÅÅ viste det seg at den heller ikke gikk, men det gikk en skolebuss. Den var såklart stappfull som gjorde at jeg ble nødt til å stå klemt mellom folk i 20 minutter samtidig som jeg slet for å holde balansen. SÅÅÅ rakk jeg heller ikke bussen som går videre til skolen som gjorde at jeg ble nødt til å vente en halvtime på neste. Og den var jo så klart stappfull. Gotta love it! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Flytt deg nærmere jobben, evt. skaff deg hjemmekontor. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skulle kanskje understreket ordet skole? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Evt kjøpt en bil med 7 liters motor som SPYR ut eksos og dritt i ekstreme mengder, bare for å protestere mot kollektivtilbudet. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Evt kjøpt en bil med 7 liters motor som SPYR ut eksos og dritt i ekstreme mengder, bare for å protestere mot kollektivtilbudet. Ja det hadde vært noe! Nå har jeg jo lappen (med mindre jeg stryker) om en måneds tid og bilen står jo å venter, så det er ikke lenge til jeg kan nyte godt av den varme bilen mens jeg kjører forbi alle de kalde, hutrende menneskene som står på stasjonen og venter på toget som aldri kommer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ah, skole ja. Voks opp å kom deg i arbeid, din late faen. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Haha! Tjaa, kanskje lurt å gå ferdig videregående først sånn at jeg faktisk får en jobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg