Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvis noen føler for litt tøft pianospill til kaffekoppen! http://open.spotify.com/track/5fxrp1M1dUL3YpFWqaaytQ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 n0o_o Ble det søvn, eller ble du oppe hele natta? :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/02/nyheter/voldtekt/politiet/14540751/ Det må ha vært JÆVLIG kaldt da..vedder på han ikke fikk den opp. Var jo -20 grader når jeg dro på jobb i morges. Faen du skal være desp etter fitte for å henge ute kl 03 på natta i 20 minus for å voldta noen.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 han kan da ikke være helt rekti i huet fra før av, så forbauser meg ikke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvis noen føler for litt tøft pianospill til kaffekoppen! http://open.spotify....1dUL3YpFWqaaytQ Flott flott Personlig hører jeg nå på Jedi Mind Tricks – Put em in the Grave. Gotta love tha hipsprætt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kanskje jeg burde begynne matblogg for studenter. Jeg er flink til å lage middag som i snitt koster 80,- dagen eller mindre. Pewpew. Kjør på, jeg trenger inspirasjon nå som jeg har flytta ut. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 kan lett laga middag som koster meg 30 spenn bare jeg *gjesp* sier jeg bare. fant ut at jeg må ta over en scene til en kar som skal helst være ferdig i morra. >_< Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kanskje jeg burde begynne matblogg for studenter. Jeg er flink til å lage middag som i snitt koster 80,- dagen eller mindre. Pewpew. Kjør på, jeg trenger inspirasjon nå som jeg har flytta ut. Enig. Fyr løs! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Middag til 80,- er da ikke så vanskelig. Noen av dere som vet om WLAN funker bedre når det er kaldt og klarvær? -18 her og skyfritt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Klarvær gjør underverker for signalstyrke. Tørr luft også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ahaaaa. Nettverket til hu jeg leier av er ute av drift - igjen. Men jeg fikk plutselig opp et annet nettverk her, og nærmeste nabo er vel 200 meter unna eller noe sånt. Jeg gleder meg til å flytte og til jeg får mitt eget stabile nettverk, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 "Jeg stikker to uker til Egypt i natt, pass bikkja mens jeg er borte" Jeg skulle ønske jeg også kunne ta meg spontanferie på lik linje med faren min. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 kan lett laga middag som koster meg 30 spenn bare jeg *gjesp* sier jeg bare. fant ut at jeg må ta over en scene til en kar som skal helst være ferdig i morra. >_< Jeg kan lage en middag til under 20 kroner. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 altså, om jeg vil så går det ann å lage middag til 7 kr, men det ekkeno godt med rugbrød ( koster 2 kr ) bønner og litt grønt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 altså, om jeg vil så går det ann å lage middag til 7 kr, men det ekkeno godt med rugbrød ( koster 2 kr ) bønner og litt grønt. Det jeg tenkte på er Tagliatelle med Mornaysaus, utrolig godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Blir stort sett aldri mere avansert enn Egg og karbonade, egg og snurring e.l. på mitt kjøkken..skulle ønske jeg gadd å prøve noe mere fancy. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Blir stort sett aldri mere avansert enn Egg og karbonade, egg og snurring e.l. på mitt kjøkken..skulle ønske jeg gadd å prøve noe mere fancy. Tagliatelle med Mornaysaus kunne ikke vært lettere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Grandiosa på tilbud! 25kr.................. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) @ Romis: Men i all verden da, du babla om det der i går også. Putt det i signaturen din eller noe. Endret 2. desember 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Men i all verden da, du babla om det der i går også. Putt det i signaturen din eller noe. What? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg