Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor slutte nå? Hvorfor ikke fullføre året?

Trives ikke på skolen what so ever, så har mye fravær hittil. Og jeg vil ikke ha det på papiret.

Og det at jeg får så tragisk lite i stipend, orker ikke gå flere mnd nå å være sulten..

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Blir vel kanskje litt langt å pendle til Trondheim for å jobbe også. Men Levanger da? Tar det en time med tog så er jo det på en måte greit, hvertfall til du får deg en annen jobb.

Husker ikke heeelt hvor lang tid det tar med tog til de forskjellige plassene oppi der.

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

Blir vel kanskje litt langt å pendle til Trondheim for å jobbe også. Men Levanger da? Tar det en time med tog så er jo det på en måte greit, hvertfall til du får deg en annen jobb.

Ja, har sett etter jobb på Verdal og Levanger. Men er ingenting der.. tror jeg må ta meg endag og spørre der og. Men må vente til jeg har tid og penger til det.

Lenke til kommentar

Ja det er jeg sikker på, var egentlig planen istede for skole fra begynnelsen av. Men etter en haug av overtaling fra foreldre og folk så begynte jeg på skole. Dette angrer jeg utrolig på for jeg har vært skikkelig uheldig med både klasse og lærere, har levd i troen fram til nå at det blir bedre men har gitt opp det.

Så nå vil jeg tilbake til den opprinnelige planen, ta eksamen til våren og håpe på et nytt skoleår til høsten.

Endret av Nurk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...