Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Stienkjer noen timer syd og jeg kunne fiksa deg jobb, men e legger meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Er vel ikke for tidlig til å fyre opp i peisen nå? Neeeeeeida. Jobbsøking kan være frustrerende, demotiverende når man ikke får svar engang. Endret 2. desember 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er vel ikke for tidlig til å fyre opp i peisen nå? Neeeeeeida. Jobbsøking kan være frustrerende, demotiverende når man ikke får svar engang. iknowz. Skjønner ikke hva jeg gjør feil.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Everyone who has a grandma please step foward. Whoa, not so fast girls. God damn, South Park er morsomt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nurk: Er det aktuelt for deg å flytte for å finne jobb? Eller går du kanskje skole? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nurk: Er det aktuelt for deg å flytte for å finne jobb? Eller går du kanskje skole? Planen er og slutte på skolen nå for å ta privatisteksamen. Derfor jeg må få meg jobb fort. Har kjæreste her så flytting er uaktelt nå ja.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvorfor slutte nå? Hvorfor ikke fullføre året? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hvorfor slutte nå? Hvorfor ikke fullføre året? Trives ikke på skolen what so ever, så har mye fravær hittil. Og jeg vil ikke ha det på papiret. Og det at jeg får så tragisk lite i stipend, orker ikke gå flere mnd nå å være sulten.. Endret 2. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Blir vel kanskje litt langt å pendle til Trondheim for å jobbe også. Men Levanger da? Tar det en time med tog så er jo det på en måte greit, hvertfall til du får deg en annen jobb. Husker ikke heeelt hvor lang tid det tar med tog til de forskjellige plassene oppi der. Endret 2. desember 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Blir vel kanskje litt langt å pendle til Trondheim for å jobbe også. Men Levanger da? Tar det en time med tog så er jo det på en måte greit, hvertfall til du får deg en annen jobb. Ja, har sett etter jobb på Verdal og Levanger. Men er ingenting der.. tror jeg må ta meg endag og spørre der og. Men må vente til jeg har tid og penger til det. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er du sikker på at du kommer til å ta fagene opp som privatist? Jeg gjorde det samme for snart 3 år siden, har fremdeles ikke gjort det. Og kommer ikke til å gjøre det til neste år heller. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ja det er jeg sikker på, var egentlig planen istede for skole fra begynnelsen av. Men etter en haug av overtaling fra foreldre og folk så begynte jeg på skole. Dette angrer jeg utrolig på for jeg har vært skikkelig uheldig med både klasse og lærere, har levd i troen fram til nå at det blir bedre men har gitt opp det. Så nå vil jeg tilbake til den opprinnelige planen, ta eksamen til våren og håpe på et nytt skoleår til høsten. Endret 2. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du får ha lykke til med det, da Hvilke fag er det du skal ta opp, forresten? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Salg og service. Er vel 3 fag innen det som jeg skal ta, husker ikke nå hva de var.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ooooooh, har grunnkurs i salg og service jeg. Det var et utrolig kjedelig år. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva har du tenkt å bli da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Planlegger en helomvending, og går for å bli oppsynsmann etterhvert. Har vært innom elektro, kokkelinja, helse og sosial og mekken. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg planlegger fagbrev innen butikk. HAr også vært innom kokkelinja, to morsomme år.. men ikke noe jeg kunne tenkt å jobbe med Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har vært innom studspes og ikt servicefag. Nå er jeg vekter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Huhei! Fri fram til lunsj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg