L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Lurer på om det er noe man kan spise så oppkastet smaker bedre? Hmm. Om man tar en Link-tablett så nøytraliserer man mye av syren hvertfall. Endret 19. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Lurer på om det er noe man kan spise så oppkastet smaker bedre? Hmm. en ting er sikkert bringebærkjeft samaker iallfall ikke godt når den kommer opp igjen, klarer ikke drikke det den dag i dag etter spysyke som 6åring.. pepsimax og saltstenger ser ut til å holde seg nede svigermor hentet pokker da... jeg så frem til en tur til Jørpeland skal huske på det til en annen gang, nå er det donald på tv her så får mor fred Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Saft er vanskelig å drikke etter at jeg hadde helt i meg masse saft og deretter spydd rødt ut igjen da jeg var liten. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 nå er det donald på tv her så får mor fred TV'en er en ypperlig passifiserer noen ganger. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 nå er det donald på tv her så får mor fred TV'en er en ypperlig passifiserer noen ganger. Japp og ferdig smørtebrødskiver og innebakt pølse ligger i kjøleskapet så da kan jeg bare sløve på sofaen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg klarer ikke spise trådspaghetti etter en uheldig incident som barn. Hint: måtte dra lange tråder ut av NESA. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 dette var egentlig ett feil emne og diskutere her jeg ligger kvalm men det går overraskende bra Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 skal huske på det til en annen gang, nå er det donald på tv her så får mor fred om du glemmer det, så blir jeg dypt fornærmet Bytex: been there, done that Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 skal huske på det til en annen gang, nå er det donald på tv her så får mor fred om du glemmer det, så blir jeg dypt fornærmet Bytex: been there, done that Jeg lover Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 http://www.geekologie.com/2008/02/question...ed_star_war.php ^^Hvorfor ble ikke disse satt i produksjon? Jeg hadde så glatt kjøpt både grillen og kjøleskapet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Skjer lite. Jeg oppdaterte firmwaren på mobilen min, skrudde den av og nå vil den ikke på igjen. Sitter og er litt forfjamsa i grunn. Uff. Jævlig kjipt. Hvilken telefon er det? Vet noen om steder i Norge hvor jeg får tak i Zippobensin? Bensinstasjonen? Hva bør jeg spesifikt spørre etter? Må ha Zippobensin kjapt.. Endret 19. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hva bør jeg spesifikt spørre etter? Må ha Zippobensin kjapt.. Ja, kjempekjapt. Det er jo nød Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hva bør jeg spesifikt spørre etter? Må ha Zippobensin kjapt..Du spør spesifikt etter lighterbensin. Som regel så har de det. Hvertfall på bensinstasjoner med godt utvalg. Men ofte så har de det bak kassa. Ellers så kan du stikke til en av butikkene til Villmarksbutikken AS Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Vet noen om steder i Norge hvor jeg får tak i Zippobensin? Bensinstasjonen? Hva bør jeg spesifikt spørre etter? Må ha Zippobensin kjapt.. hva med å spørre etter zippobensin?? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har ingen uhell med mat jeg =/ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Skjer lite. Jeg oppdaterte firmwaren på mobilen min, skrudde den av og nå vil den ikke på igjen. Sitter og er litt forfjamsa i grunn. Uff. Jævlig kjipt. Hvilken telefon er det? Vet noen om steder i Norge hvor jeg får tak i Zippobensin? Bensinstasjonen? Hva bør jeg spesifikt spørre etter? Må ha Zippobensin kjapt.. Teknikkmagasinet i byen har zippobensin. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hva bør jeg spesifikt spørre etter? Må ha Zippobensin kjapt.. Ja, kjempekjapt. Det er jo nød For min del så stemmer det ja. Vet noen om steder i Norge hvor jeg får tak i Zippobensin? Bensinstasjonen? Hva bør jeg spesifikt spørre etter? Må ha Zippobensin kjapt.. hva med å spørre etter zippobensin?? Tviler på at de tullete pølseselgerne vet hva det er for noe engang.. Bensinstasjoner kan bare selge pølser og bensin nå for tiden.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Tviler på at de tullete pølseselgerne vet hva det er for noe engang.. Bensinstasjoner kan bare selge pølser og bensin nå for tiden..Som sagt: Be om "lighterbensin". DET burde de skjønne selv om de ikke vet hva en Zippo er. Zippo er tross alt en merkevare. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Tviler på at de tullete pølseselgerne vet hva det er for noe engang.. Bensinstasjoner kan bare selge pølser og bensin nå for tiden.. Dem skjønner jo det da. Selv vi nerder skjønner det jo Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 akkurat det tror jeg de forstår, du kan evnt spørre hva de har av lightergas... står som regel bak disken så da ser de dette mangen ganger til dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg