nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 2 delte meninger. Klokka er 23:57, og jeg har i tankene at jeg må få åpnet disse julekalenderne før 2. Desember starter. Skal også egentlig sove nå, ifølge mine foreldre. Men hvordan holde meg våken? Og gjøre matte? Det er slitsomt. Jeg kan ikke lage mye lyd av meg, da jeg som sagt skal sove. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det et hint om at du vil varme deg på puppene til Anfall? Hun har sikkert varme gode pupper. De kan jeg gå god for. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Åh, jeg synes synd på deg som må være stille fordi du ikke har lov til å være våken. Er så glad jeg er for gammel til å bli kommandert rundt av foreldrene mine. Anyways, sett på noe digg musikk, HØYT. Funker fjell. Liker du house? http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det et hint om at du vil varme deg på puppene til Anfall? Hun har sikkert varme gode pupper. De kan jeg gå god for. får jeg og lov? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Anyways, sett på noe digg musikk, HØYT. Funker fjell. Liker du house? http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO Oh yesh. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er da tross alt nok til to, så det bør gå fint. Not my call, though. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I tider som disse man skulle hatt noen å varme seg på, dere er heldige. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Altså, jeg har alltids en pung til overs de gangene jeg fryser på henda. Endret 1. desember 2010 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 GOING TO BED! Tidleg opp i morgon. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Ringe Linda å høre om ho har pupp å låne i natt Hadde vært greit å hatt tvillingene som hodepute Endret 1. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Var en annen her for noen dager siden som klagde på at alt ryktet hans var borte. Samme skjedde med mitt nå... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Var en annen her for noen dager siden som klagde på at alt ryktet hans var borte. Meg du snakkar om eller ? Hadde 404 poeng for 16 poeng sidan. Saknar fortsatt funksjonen som viser kva innlegg som har fått pluss… Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 404 missing link. Hadde en litt skummel opplevelse i kveld, var et par meter unna å kjøre på en elg. Dem skal nå stå i kjørefeltet å sulle. Så nå skal jeg fortsette å kjøre sakte med god samvittighet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 404 missing link. Hadde en litt skummel opplevelse i kveld, var et par meter unna å kjøre på en elg. Dem skal nå stå i kjørefeltet å sulle. Så nå skal jeg fortsette å kjøre sakte med god samvittighet. Kjørte på en rein akkurat når jeg hadde kjøpt ny bil. Klarte heldigvis å rykke i handbrekket så jeg fikk tatt den med baksiden av bilen. Tipper den sklei 30meter bort etter veien Virket som om den klarte seg fint å på bilen fikk jeg en liten bulk ved tank lokket. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kjørte på en rein akkurat når jeg hadde kjøpt ny bil. Klarte heldigvis å rykke i handbrekket så jeg fikk tatt den med baksiden av bilen. Tipper den sklei 30meter bort etter veien Virket som om den klarte seg fint å på bilen fikk jeg en liten bulk ved tank lokket. Huff og huff. Sikkert en skremmende opplevelse. Håper jeg aldri kjører på noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Van Canto er alt for stilig! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 RIMIDIMIDAM! Det er awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg