Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

2 delte meninger. Klokka er 23:57, og jeg har i tankene at jeg må få åpnet disse julekalenderne før 2. Desember starter. Skal også egentlig sove nå, ifølge mine foreldre.

Men hvordan holde meg våken? Og gjøre matte? Det er slitsomt. Jeg kan ikke lage mye lyd av meg, da jeg som sagt skal sove.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

404 missing link.

Hadde en litt skummel opplevelse i kveld, var et par meter unna å kjøre på en elg. Dem skal nå stå i kjørefeltet å sulle. Så nå skal jeg fortsette å kjøre sakte med god samvittighet.

Lenke til kommentar

404 missing link.

Hadde en litt skummel opplevelse i kveld, var et par meter unna å kjøre på en elg. Dem skal nå stå i kjørefeltet å sulle. Så nå skal jeg fortsette å kjøre sakte med god samvittighet.

Kjørte på en rein akkurat når jeg hadde kjøpt ny bil. Klarte heldigvis å rykke i handbrekket så jeg fikk tatt den med baksiden av bilen. Tipper den sklei 30meter bort etter veien :p Virket som om den klarte seg fint å på bilen fikk jeg en liten bulk ved tank lokket.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kjørte på en rein akkurat når jeg hadde kjøpt ny bil. Klarte heldigvis å rykke i handbrekket så jeg fikk tatt den med baksiden av bilen. Tipper den sklei 30meter bort etter veien :p Virket som om den klarte seg fint å på bilen fikk jeg en liten bulk ved tank lokket.

Huff og huff. Sikkert en skremmende opplevelse. Håper jeg aldri kjører på noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...