Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg hadde så alt for lett svidd alt for mye penger alt for fort. Først kjøpt meg en PC med et noe lignende oppsett som deg, bare 20TB i stedet for 12, (skjerm trenger jeg ikke, 37" min duger til WoW og surfing, samt filmer), så hadde jeg investert i et Canon EOS 5D MK2 og noen nye minnekort og objektiv, og så hadde jeg blåst 30k på en forsterker, en CD-spiller, en radio, en kasettspiller, en platespiller og to superbe elektrostat-høyttalere. ^^ Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Datasmurf og L4r5: Takk! Burde kanskje vurdere dette, da kommunen min påstår at jeg ikke får nytt frikort på TO år. Woot? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan skal jeg klare å vri meg unna 3mnd oppsigelsestid på hybelen min? Vil flytte i januar visst jeg hadde kunnet. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om du trives med dette er det nok det beste. Spiller du spill? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei, word har kommet med en ny heftig versjon som krever awesome hardware. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om du trives med dette er det nok det beste. Spiller du spill? Ja. Men jeg legger meg nå, stå opp 05:00 i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan skal jeg klare å vri meg unna 3mnd oppsigelsestid på hybelen min? Vil flytte i januar visst jeg hadde kunnet. Finn en ny leietager som kan overta før din oppsigelsestid er ute for utleier. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei, word har kommet med en ny heftig versjon som krever awesome hardware. Hang ikke helt med på den du... Word? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 https://prisguiden.no/produkt/114089 Alternativet jeg hadde gått for om jeg hadde hatt 23K å bruke på PC. Andre alternativer: https://prisguiden.no/sok?pg-q=coloredge&n= Et litt mer økonomisk alternativ er Dell U2711 eller U2410. Skjerm er uansett det viktigste investere i; jeg får fnatt av alle med skjermkort verdt mer enn monitoren. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg er spent på den nye pc-en PCstyling skal lansere nå, jeg. 45k. Ikke noe jeg kommer til å kjøpe før jeg vinner i lotto, men det er nå artig. Lurer litt på å bare droppe hele stasjonære for en stund og kjøpe en spretten laptop, jeg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 <Snike seg inn.> <ser seg runt> <snike seg tilbake til det little hjørnet han kaller hjem og grubler over at han ikke har postet her før.> Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg er spent på den nye pc-en PCstyling skal lansere nå, jeg. 45k. Ikke noe jeg kommer til å kjøpe før jeg vinner i lotto, men det er nå artig. Lurer litt på å bare droppe hele stasjonære for en stund og kjøpe en spretten laptop, jeg. Jammen tror jeg ikke det er "Ida har fått fast jobb"-Ida som snakker =D Skal (på laaaang sikt) få meg en ny og fungerende laptop. En lett, solid 13,3" som ser bra ut. Og kaste inn en SSD. Blir fiiint =) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan skal jeg klare å vri meg unna 3mnd oppsigelsestid på hybelen min? Vil flytte i januar visst jeg hadde kunnet. Finn en ny leietager som kan overta før din oppsigelsestid er ute for utleier. Ja får prøve på det. Spørs om noen vil bo her med folk som spyr og pisser i heisen, samt kakerlakker som springer over gulvet om natta. Jeg akter hvertfall ikke å bo i slike forhold mere. Kanskje det er grunn nok til å si opp kontrakten omgående? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fryyyyser! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fryyyyser! Er det et hint om at du vil varme deg på puppene til Anfall? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har et valg: Være oppe lenge og være sykt trøtt i morgen og kanskje få en akseptabel karakter på tentamen, eller legge meg nå og sannsyneligvis være elendig på tentamen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har et valg: Være oppe lenge og være sykt trøtt i morgen og kanskje få en akseptabel karakter på tentamen, eller legge meg nå og sannsyneligvis være elendig på tentamen? Sent oppe, lett. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har et valg: Være oppe lenge og være sykt trøtt i morgen og kanskje få en akseptabel karakter på tentamen, eller legge meg nå og sannsyneligvis være elendig på tentamen? lettere og prøve viss du er opplagt! viss du er skikkelig trøtt så klarer du kanskje ikke det du kan en gang :O Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 *gni på* ahh takk. Er det et hint om at du vil varme deg på puppene til Anfall? Hun har sikkert varme gode pupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg