Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde så alt for lett svidd alt for mye penger alt for fort.

Først kjøpt meg en PC med et noe lignende oppsett som deg, bare 20TB i stedet for 12, (skjerm trenger jeg ikke, 37" min duger til WoW og surfing, samt filmer), så hadde jeg investert i et Canon EOS 5D MK2 og noen nye minnekort og objektiv, og så hadde jeg blåst 30k på en forsterker, en CD-spiller, en radio, en kasettspiller, en platespiller og to superbe elektrostat-høyttalere. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er spent på den nye pc-en PCstyling skal lansere nå, jeg. 45k. :ph34r: Ikke noe jeg kommer til å kjøpe før jeg vinner i lotto, men det er nå artig.

Lurer litt på å bare droppe hele stasjonære for en stund og kjøpe en spretten laptop, jeg.

Jammen tror jeg ikke det er "Ida har fått fast jobb"-Ida som snakker =D

Skal (på laaaang sikt) få meg en ny og fungerende laptop. En lett, solid 13,3" som ser bra ut. Og kaste inn en SSD. Blir fiiint =)

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg klare å vri meg unna 3mnd oppsigelsestid på hybelen min?

Vil flytte i januar visst jeg hadde kunnet.

Finn en ny leietager som kan overta før din oppsigelsestid er ute for utleier.

Ja får prøve på det. Spørs om noen vil bo her med folk som spyr og pisser i heisen, samt kakerlakker som springer over gulvet om natta.

Jeg akter hvertfall ikke å bo i slike forhold mere. Kanskje det er grunn nok til å si opp kontrakten omgående?

Lenke til kommentar

Jeg har et valg: Være oppe lenge og være sykt trøtt i morgen og kanskje få en akseptabel karakter på tentamen, eller legge meg nå og sannsyneligvis være elendig på tentamen?

:no:

lettere og prøve viss du er opplagt! viss du er skikkelig trøtt så klarer du kanskje ikke det du kan en gang :O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...