Vowels Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det funker ikke sånn når man er student. Bare fattigmat Heldivis snart juleferie. 9.desember, then I'm out'a here! Heldiggris, må være her helt til 21 jeg. Føles ut som jeg forsker på hvor lenge jeg kan overleve på First Price fiskepinner. Blir digg med pinnekjøtt Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Typisk. Jeg har kjøkkenet fullt av mat, men jeg har ikke lyst på noe av det. Pleier som regel å være motsatt hos de fleste. Ikke skjeldent at jeg åpner kjøleskapet flere ganger i løpet av et kort tidsrom i et lite håp om at det på et magisk vis har dukket opp noe mer spisbart... Hahahah, sama her! :!: Men det virkar aldri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Slipper eksamner i år også jeg, hakke eksamen før februar. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Slipper eksamner i år også jeg, hakke eksamen før februar. Lucky bastard Har tre eksamener i desember jeg... 6., 11., og 18. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hadde 9 eksamner i mai-juni ifjor, så jeg har fortjent tidlig juleferie i år. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 oOo... Har i snitt 3-4 i halvåret framover jeg... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I haz some awesome paint skillz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har samf-eksamen på februar, så naturlære,ped,nordisk og matematikk i mai-juni. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Har samf-eksamen på februar, så naturlære,ped,nordisk og matematikk i mai-juni. Hvilket fag fra nordisk? Hva du studerer forresten? Endret 1. desember 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Litt old, men google translate goes beatbox. Funfun. Link Trykk på "listen" under teksten, for å høre awzm beatbox. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Typisk. Jeg har kjøkkenet fullt av mat, men jeg har ikke lyst på noe av det. Pass nå bare på at du ikke ender opp som meg, Arinodin. : / Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Litt old, men google translate goes beatbox. Funfun. Link Trykk på "listen" under teksten, for å høre awzm beatbox. Trykk på begge listen knappene samtidig. Da blir det awesome doubble beatboxing. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Typisk. Jeg har kjøkkenet fullt av mat, men jeg har ikke lyst på noe av det. Pass nå bare på at du ikke ender opp som meg, Arinodin. : / Kjøkkenet mitt er tomt for mat, og jeg har fryktelig lyst på Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Typisk. Jeg har kjøkkenet fullt av mat, men jeg har ikke lyst på noe av det. Pass nå bare på at du ikke ender opp som meg, Arinodin. : / Kjøkkenet mitt er tomt for mat, og jeg har fryktelig lyst på Fryktelig lyst på ninja?? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fantastisk juleavatar, Ajaco! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fantastisk juleavatar, Ajaco! Ja. Mener Ajaco og Kim sine avatarer er noen av de beste her. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Typisk. Jeg har kjøkkenet fullt av mat, men jeg har ikke lyst på noe av det. Pass nå bare på at du ikke ender opp som meg, Arinodin. : / Kjøkkenet mitt er tomt for mat, og jeg har fryktelig lyst på Fryktelig lyst på ninja?? Skulle være punktum på enden. Men nei, jeg har fryktelig lyst på mat. Endret 1. desember 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Syms dere 23,000 kroner på en PC er mye, hvis jeg har egne harddisker og strømforsyning? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 JA. Du får jo en fin bil til 23k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg