St€rk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Matte :w00t: matte er faktisk ganske gøy, man må bare komme over kneika Matte er gøy hvis du ikke har 10 andre fag du må stresse med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Google - nå også med egen beatbox (trykk på "Lytt til") Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Google - nå også med egen beatbox (trykk på "Lytt til") Trykk på begge så får du advanced beatboxing. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Matte :w00t: matte er faktisk ganske gøy, man må bare komme over kneika matte er gøy helt til du ikke skjønner en dritt.. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det noen her som går på studiespesialisering og er god i matte? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det noen her som går på studiespesialisering og er god i matte? "hands up" til et visst nivå ville altså ikke satset på meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det noen her som går på studiespesialisering og er god i matte? "hands up" til et visst nivå ville altså ikke satset på meg.. Hva slags trinn går du på, hvilken matte har du, og karakteren din i faget? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det noen her som går på studiespesialisering og er god i matte? "hands up" til et visst nivå ville altså ikke satset på meg.. Hva slags trinn går du på, hvilken matte har du, og karakteren din i faget? går 2. klasse. R1 matte. ligger vel på 4 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Google - nå også med egen beatbox (trykk på "Lytt til") Endret 1. desember 2010 av n0O_o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det noen her som går på studiespesialisering og er god i matte? "hands up" til et visst nivå ville altså ikke satset på meg.. Hva slags trinn går du på, hvilken matte har du, og karakteren din i faget? går 2. klasse. R1 matte. ligger vel på 4 Det er bra nok, er du villig til å hjelpe meg med litt T matte? det vil bli belønnet og belønningen er i din store interesse. Hvis ja send PM fordi ikke alle har privilegier til den informasjonen. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som har litt ekstra spenn til meg? Sitter og er på nære nippet til å bestille denne : http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter-Boxed-Set-Adult/dp/0747594562 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fikk 5/4 på engelsk og 4(-) på nynorsk kåseri matten derimot kan kose seg i kulda.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lett at jeg er oppe i 20 julekalendere nå som jeg fikk smaken av premie Bergans Birkebeiner 35L på vei i posten visstnok, får håpe den ikke kommer i plummefarge Får se hvor mange dager jeg får svart på alle riktignok :!: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lyst til å dele linkar? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 HER Første treff, linker til maaaaange... jeg tok de som var mest spennende for min del Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skal bestille HTC Desire (Just need pappas personnummer. Fint at jeg kan Social Engineering + data, så jeg bare regner det ut, og snakker litt med han). Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så utrolig gøy det var å ta bussen i Oslo i rushtida i dag. Jeg har vært på endel konserten, men trengselen der kan ikke måle seg med 21-bussen i dag tidlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skal bestille HTC Desire (Just need pappas personnummer. Fint at jeg kan Social Engineering + data, så jeg bare regner det ut, og snakker litt med han). er faktisk ikke så vanskelig og finne ut :O http://www.teknofil.no/wip4/personnummeret-ditt-knekkes-paa-15-minutter/d.epl?id=48794 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ihii. Var ikke så ille med 54-bussen. Nsb kan derimot brenne. Så det var en del bilister som også hadde det kjipt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Skal bestille HTC Desire (Just need pappas personnummer. Fint at jeg kan Social Engineering + data, så jeg bare regner det ut, og snakker litt med han). er faktisk ikke så vanskelig og finne ut :O http://www.teknofil.no/wip4/personnummeret-ditt-knekkes-paa-15-minutter/d.epl?id=48794 You are too late dude... ( Jeg regna det ut selv, og spurte mamma ) Endret 1. desember 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg