Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Awww =( . Jeg husker faktisk ikke når jeg flytta Oo. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei alle sammen? Noen som var på utdanningsmessen i spektrum idag? Det var en stor svett forsamling! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Noe sier meg at L4r5 er utolmodig ^^ Klart det... Jeg har satt meg som mål å møte flest mulig av forumbabene. Har allerede krysset av deg av lista så nå jobber jeg meg videre Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei alle sammen? Noen som var på utdanningsmessen i spektrum idag? Det var en stor svett forsamling! Var der for en stund siden. Var ganske trangt. Men mye nyttig informasjon da! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei alle sammen? Noen som var på utdanningsmessen i spektrum idag? Det var en stor svett forsamling! Var der for en stund siden. Var ganske trangt. Men mye nyttig informasjon da! Jeg gikk inn, tok en brosjyre fra MK og stakk ut igjen og dro hjem. Lærerene merket det ikke Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei alle sammen? Noen som var på utdanningsmessen i spektrum idag? Det var en stor svett forsamling! Var der for en stund siden. Var ganske trangt. Men mye nyttig informasjon da! Mye ja, nesten altfor mye Men nå er jeg blitt skikkelig lysten på å studere i Canada? Noen som kjenner noen som har gjort det? Virker så hyggelig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var der for en stund siden. Var ganske trangt. Men mye nyttig informasjon da!Nyttig og nyttig. Det har det ikke vært når jeg har vært der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noe sier meg at L4r5 er utolmodig ^^ Klart det... Jeg har satt meg som mål å møte flest mulig av forumbabene. Har allerede krysset av deg av lista så nå jobber jeg meg videre Er jeg en av babene på lista di? ;P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk vertfall den del nyttig info med meg =/. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er jeg en av babene på lista di? ;P Hey mister!! Hva har du spist idag? Dagens liste er tom! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er jeg en av babene på lista di? ;P Nei, selv om du går med kjole så er du ikke på babelista... Men slapp av. Du står på hunklista Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 KittyCat: Tror historien din om kjøttkaker i går ble telepatisert til min mor, jeg er invitert på kjøttkaker i dag. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Deilig med ny SO... ehm, Forumkafeen ja. Hei alle sammen? Noen som var på utdanningsmessen i spektrum idag? Det var en stor svett forsamling! Jeg kunne tenke meg å dra. Var det bra? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 KittyCat: Tror historien din om kjøttkaker i går ble telepatisert til min mor, jeg er invitert på kjøttkaker i dag. Awww^^. Kos da! Kjøttkaker er jo kjempegodt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syk i dag, så jeg har akuratt stått opp og nå sitter jeg og drikker blå java og hører på Van Morrison Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 KittyCat: Tror historien din om kjøttkaker i går ble telepatisert til min mor, jeg er invitert på kjøttkaker i dag. Awww^^. Kos da! Kjøttkaker er jo kjempegodt. Jupp, gleder meg. Iallfall siden min mor er en av de som ikke putter løk i midten av de. Urk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er jeg en av babene på lista di? ;P Nei, selv om du går med kjole så er du ikke på babelista... Men slapp av. Du står på hunklista Regner med at jeg står som nummer én på hunklista di Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kunne tenke meg å dra. Var det bra? Jeg drasset rundt på en kjempetung bag, så akkurat det var litt rass. Men om du ikke har på deg en varm jakke, tung bag, og vet sånn ca hva du skal spørre om, tror jeg det kan være kjempebra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er jeg en av babene på lista di? ;P Hey mister!! Hva har du spist idag? Dagens liste er tom! 7 tørre skiver med løvtynn pepperskinke og jarlsberg Er jeg en av babene på lista di? ;P Nei, selv om du går med kjole så er du ikke på babelista... Men slapp av. Du står på hunklista Ha ha, okay. Jeg har bare en liste. Hawtztuff-lista. Du er der, med Idaer, Julie, DemoniZer, Pai, Nyhus under tvil (siden jeg fortsatt ser ham som mer skummel enn heit), og mange fler :O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Løk? Oo. Mamma har aldri hatt løk i vertfall. Og jeg hater løk, så det er egentlig bare bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg