Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du burde skaffe deg venner med bedre cooking-skill, n4w. Be dem tørrtrene litt, slik de får levla opp Cooking. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, jeg hadde ALDRI gjort noe så dumt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om du seter grandis i ovnen med plast og varmluft, så kokes den nesten. Smaker.. Kokt pizza. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Bedre? Nå bare kødder du. :!: Gjør det sjøl da mister. Syns KvitKnekt har gjort en fair innsats på begge forslagene og du bare klager Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Bedre? Nå bare kødder du. Gjør det sjøl da mister. Syns KvitKnekt har gjort en fair innsats på begge forslagene og du bare klager det er bare i tenårene man vet alt, har svaret på alt! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om en uke på den her tiden sitter jeg i syden Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om en uke på den her tiden sitter jeg i syden ta meg med? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om en uke på den her tiden sitter jeg i syden ta meg med? kom kom kom! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Uff, syden. For varmt og for mange turister. Holder meg til Norge. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om en uke på den her tiden sitter jeg i syden ta meg med? kom kom kom! send meg info, om hvor og når Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tenerife, tirsdag neste uke.. mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som vet hvordan man kobler en side til en annen sånn at når noen skriver inn den GAMLE bloggadressen min, blir de sendt direkte videre til den nye? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tenerife, tirsdag neste uke.. mer vet jeg ikke skal jeg sende info om hvor du skal sende billetten ? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Faen altså! :mad: :mad: Jeg har matte tentamen i morgen, og ligger nesten 50 sider bak Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Faen altså! :mad: :mad: Jeg har matte tentamen i morgen, og ligger nesten 50 sider bak lite tips: ikke sitt her dagene går jævla fort når man sitter her :O Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Faen altså! :mad: :mad: Jeg har matte tentamen i morgen, og ligger nesten 50 sider bak du får komme deg litt framover da Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Faen altså! :mad: :mad: Jeg har matte tentamen i morgen, og ligger nesten 50 sider bak du får komme deg litt framover da Jada, jeg kan jo bare hoppe over alt jeg ikke skjønner? Endret 1. desember 2010 av n0O_o Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykkelig er jeg for at jeg skal slutte på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Faen altså! :mad: :mad: Jeg har matte tentamen i morgen, og ligger nesten 50 sider bak Skal ha matte tentamen på fredag.... Huff Må øve i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg