Pliscin Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Glemte å kjøpe parkeringsbillett på park.plassen i dag, var ute i 15min ca. og heldigvis ble det ingen bot, phew.. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skulle gjerne lagd pasta selv, men av mangel på pastamaskin blir det billigpasta i form av First Price, Euroshopper o.l. Det er fullt mulig å lage pasta tynn nok med en kjevle, men det blir ofte ujevnt hvis du ikke har gjort det et par ganger før, og du trenger en god andel plass til å gjøre det også. Men en pastamaskin koster ikke så veldig mye, og er veldig kjekk å ha! Kanskje jeg skal gi det et forsøk en dag da. Kjevle har jeg ihvertfall Kanskje jeg skal ønske meg pastamaskin til jul av mamma og pappa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Men.. det fine med pasta er at det er så lettvint, bare å hive i kasserollen så lager den seg selv. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Men.. det fine med pasta er at det er så lettvint, bare å hive i kasserollen så lager den seg selv. Ja, ikkesant! Det er jo så utrolig lett å lage, og så utrolig deilig. Tagliatelle med en Mornaysaus toppet med brokkoli og parmesan ost er noe av det beste jeg vet. Og det beste er at det koster ingenting å lage, og det er så enkelt å lage også. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da starter jeg å øve til matte tentamen som er i morgen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da starter jeg å øve til matte tentamen som er i morgen. Ouch. Du får ha lykke til i morgen, da! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Men.. det fine med pasta er at det er så lettvint, bare å hive i kasserollen så lager den seg selv. Må huske vann da! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Dobbelpost er fiffige greier gitt. Endret 1. desember 2010 av n4w Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da starter jeg å øve til matte tentamen som er i morgen. Ouch. Du får ha lykke til i morgen, da! Takk Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dobbelpost er fiffige greier gitt. Har aldri glemt vann før så satser på det fortsetter sånn. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Men.. det fine med pasta er at det er så lettvint, bare å hive i kasserollen så lager den seg selv. Må huske vann da! For ikke å snakke om å salte vannet også! BAM! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1279558 Endret 1. desember 2010 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Bedre? Nå bare kødder du. :!: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har aldri glemt vann før så satser på det fortsetter sånn. Et annet godt tips er å ta av plastikken på kjøpepizza. Var på besøk hos en venn som skulle slå til med kjøpepizza på en filmkveld, også glemte han og dra av plasten på de 3 pizzaene. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Bedre? Jeg syntes at den var fin, skjønner ikke hva Romis klager over. Makan til vanskelig type! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har aldri glemt vann før så satser på det fortsetter sånn. Et annet godt tips er å ta av plastikken på kjøpepizza. Var på besøk hos en venn som skulle slå til med kjøpepizza på en filmkveld, også glemte han og dra av plasten på de 3 pizzaene. hvordan så pizzaene ut etterpå? har alltid lurt på det.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Bedre? Jeg syntes at den var fin, skjønner ikke hva Romis klager over. Makan til vanskelig type! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har aldri glemt vann før så satser på det fortsetter sånn. Et annet godt tips er å ta av plastikken på kjøpepizza. Var på besøk hos en venn som skulle slå til med kjøpepizza på en filmkveld, også glemte han og dra av plasten på de 3 pizzaene. hvordan så pizzaene ut etterpå? har alltid lurt på det.. Hvordan luktet det etterpå, heter det Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) hvordan så pizzaene ut etterpå? har alltid lurt på det.. På en hadde plasten smeltet inn i pizzaen, men var lett og se plasten og en annen hadde den bare samlet seg som en svart ball på toppen. Luktet svidd plast Bimmer Endret 1. desember 2010 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg