Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne lagd pasta selv, men av mangel på pastamaskin blir det billigpasta i form av First Price, Euroshopper o.l. ;)

Det er fullt mulig å lage pasta tynn nok med en kjevle, men det blir ofte ujevnt hvis du ikke har gjort det et par ganger før, og du trenger en god andel plass til å gjøre det også. Men en pastamaskin koster ikke så veldig mye, og er veldig kjekk å ha! :thumbup:

Kanskje jeg skal gi det et forsøk en dag da. Kjevle har jeg ihvertfall ;) Kanskje jeg skal ønske meg pastamaskin til jul av mamma og pappa :hmm:

Lenke til kommentar

Men.. det fine med pasta er at det er så lettvint, bare å hive i kasserollen så lager den seg selv.

Ja, ikkesant! Det er jo så utrolig lett å lage, og så utrolig deilig. Tagliatelle med en Mornaysaus toppet med brokkoli og parmesan ost er noe av det beste jeg vet. Og det beste er at det koster ingenting å lage, og det er så enkelt å lage også.

Lenke til kommentar

Har aldri glemt vann før så satser på det fortsetter sånn.

:wee:

Et annet godt tips er å ta av plastikken på kjøpepizza.

Var på besøk hos en venn som skulle slå til med kjøpepizza på en filmkveld, også glemte han og dra av plasten på de 3 pizzaene. :D

Lenke til kommentar

Var på besøk hos en venn som skulle slå til med kjøpepizza på en filmkveld, også glemte han og dra av plasten på de 3 pizzaene. :D

hvordan så pizzaene ut etterpå? har alltid lurt på det..

Lenke til kommentar

Hvordan luktet det etterpå, heter det :p

Lenke til kommentar

På en hadde plasten smeltet inn i pizzaen, men var lett og se plasten og en annen hadde den bare samlet seg som en svart ball på toppen. :p

Luktet svidd plast Bimmer :ph34r:

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...