Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God ettermiddag! Noen snille forumbrukere som kunne laget en juleavatar til meg? ( Av den jeg har nå ) :)

Ånei :blink: nå kommer jeg til å blande enda mer om det dukker opp to Dexter med nisseluer :p

Min Dexter er tatt bilde av utenfor serien, og min er mer disktinkt enn andre som har bilde her på forumet. :)

Lenke til kommentar

God ettermiddag! Noen snille forumbrukere som kunne laget en juleavatar til meg? ( Av den jeg har nå ) :)

Ånei :blink: nå kommer jeg til å blande enda mer om det dukker opp to Dexter med nisseluer :p

Min Dexter er tatt bilde av utenfor serien, og min er mer disktinkt enn andre som har bilde her på forumet. :)

Jessda. Men jeg klarer likevel å blande deg og L4r5 ved første øyekast :p

Lenke til kommentar

Jessda. Men jeg klarer likevel å blande deg og L4r5 ved første øyekast :p

Det er to vidt forskjellige motiver. Hvis du tar en 10 sekunders kikk på min avatar, og så på L4r5 sin, så ser du for alltid forskjellen i etterkant.

Lenke til kommentar

Dette er forresten første og siste gang jeg bruker First Price Kjøttdeig. Vanskelig å jobbe med.

Eneste som funker av First Price-matvarer er ris og pasta :p ellers er det ikke no særlig. Potetgullet f.eks. smaker bare rart.

First Price pastasaus er grei, det er også det salte potegullet deira. Men ikkje så bra for magen, tru meg.

Lenke til kommentar

Dette er forresten første og siste gang jeg bruker First Price Kjøttdeig. Vanskelig å jobbe med.

Eneste som funker av First Price-matvarer er ris og pasta :p ellers er det ikke no særlig. Potetgullet f.eks. smaker bare rart.

Pfft. En pastadeig tar 40 sekunder å lage fra ingredienser til deig. Sålenge du har en pastamaskin som du kan putte deigen i tar det 3-5 minutter fra rå ingredienser til du har kuttet opp pastaen i f.eks tagliatelle eller spaghetti og kokt det.

Blir helt skremt av prisene på pasta når det er så utrolig lett å lage, og så billig å lage.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Pfft. En pastadeig tar 40 sekunder å lage fra ingredienser til deig. Sålenge du har en pastamaskin som du kan putte deigen i tar det 3-5 minutter fra rå ingredienser til du har kuttet opp pastaen i f.eks tagliatelle eller spaghetti og kokt det.

Blir helt skremt av prisene på pasta når det er så utrolig lett å lage, og så billig å lage.

Skulle gjerne lagd pasta selv, men av mangel på pastamaskin blir det billigpasta i form av First Price, Euroshopper o.l. ;)

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Så hvorfor i huleste skulle Dexter Morgan vært i samme avatar med en julenisse? :!: Jeg tenkte bare på en nisselue, eller en border 2px inside med en sløyfe på eller noe. :p

Skulle gjerne lagd pasta selv, men av mangel på pastamaskin blir det billigpasta i form av First Price, Euroshopper o.l. ;)

Det er fullt mulig å lage pasta tynn nok med en kjevle, men det blir ofte ujevnt hvis du ikke har gjort det et par ganger før, og du trenger en god andel plass til å gjøre det også. Men en pastamaskin koster ikke så veldig mye, og er veldig kjekk å ha! :thumbup:

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...