Demonfudge Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nja, det er så dyrt og jeg har dårlig erfaring med nedtrapping. Er mer for å kutte ut alt med engang, men da må det liksom passe og. Har brukt Onico til tider, mulig den funker for deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 De er vel teknisk sett bedre enn oss menn. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hva i all verden er det du preiker om, mann? At du prøver å få det til å virke som om kvinner er dårligere enn menn! Ikke påtving dem slike sjukdommer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Men jeg gjør da ikke det ... Alle vet da at innerst inne er kvinner bedre enn oss menn og likestilling eksisterer ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Men jeg gjør da ikke det ... Alle vet da at innerst inne er kvinner bedre enn oss menn og likestilling eksisterer ikke. Du høres som en subgutt jeg kjenner. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Men jeg gjør da ikke det ... Alle vet da at innerst inne er kvinner bedre enn oss menn og likestilling eksisterer ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lars, jeg er ikke forundret. Jeg vet ikke noe sikkert, men innbiller meg jeg er veldig sub. Kan ikke finne noen trekk ved meg som gjør meg dom i alle fall. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Idag har jeg kjøpt ny tanntråd! Bare så det er klart.... Endret 1. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Idag har jeg kjøpt ny tanntråd! Bare så det er klart.... Hvilken type? Hvordan var den? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hva er alle de her kode greiene? Kult Endret 1. desember 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 25 sider sidan sist eg sjekka DNFK? Nei takk. Men trur eg kan oppsummere det ganske greit utan å lese gjennom: Desember. Juleavatar. Postcount. Mulig drama om foruminner? pillesnakk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Idag har jeg kjøpt ny tanntråd! Bare så det er klart.... Hvilken type? Hvordan var den? Vet ikke helt hvilken type. Men god var den! Og den er blå! Endret 1. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 25 sider sidan sist eg sjekka DNFK? Nei takk. Men trur eg kan oppsummere det ganske greit utan å lese gjennom: Desember. Juleavatar. Postcount. Mulig drama om foruminner? pillesnakk. Ta deg en pille du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Driver folk på med i dag da? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sitter og leser til eksamen. Også har jeg laga ferdig julekalender til typen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ferdig på jobben om et kvarters tid. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 God ettermiddag! Noen snille forumbrukere som kunne laget en juleavatar til meg? ( Av den jeg har nå ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Holder på å lage heimemekka karbonader til middag og snakka akkurat i telefonen med en som hadde sett annonsen min. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Var visst 18 minusgrader i natt. Steike! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg