Demonfudge Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tretti fuckings minusgraderrr...Hei! Er bare -14 her. Hei forresten! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tretti fuckings minusgraderrr... Hei! Er du på Røros ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Damn! Glad vi har det varmt og bare 15 minus i dag. Gypsy, men jeg ække en kvinne mellom 25 og 45 år. Trenger da ikke være det for å få MS. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Åh. Jeg har bare hørt om kvinner med MS uansett. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skulle Bare på butikken og fikk neglesprekk i stedet Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da er det til med superkremen igjen samme som i fjor Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 En slags sånn bedøvelses krem jeg fikk av min tante som ho fant i sverige.. Står på den at jeg kan bruke den mot neglsprett.. Voltaren krem faktisk! Borte etter ett par dager Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hva slags krem? Analkrem Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tretti fuckings minusgraderrr... Hei! Er du på Røros ? Nei, sør for! (Heldigvis er jeg ikke i Dalsbygda-strøkene, heller... ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 En slags sånn bedøvelses krem jeg fikk av min tante som ho fant i sverige.. Står på den at jeg kan bruke den mot neglsprett.. Voltaren krem faktisk! Borte etter ett par dager Aha. ^^ Stilig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Åh. Jeg har bare hørt om kvinner med MS uansett. Han jeg kjente var 19 når han fikk det. Faren til ei jeg kjenner har også MS. Mannen til en kollega fikk også MS. Jeg veit kun om menn som har fått denne sykdommen. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 En slags sånn bedøvelses krem jeg fikk av min tante som ho fant i sverige.. Står på den at jeg kan bruke den mot neglsprett.. Voltaren krem faktisk! Borte etter ett par dager Aha. ^^ Stilig. Ganske siden jeg ikke visste om det før ho sa det til meg.. Men det funker så da er det jo ingen sak.. Og jeg mener og ha hørt at dem ikke har lov og selge den i Norge.. Tullete egentlig siden den virker bedre enn tablettene noen ganger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Huh. Weird. Jeg kjenner teknisk sett ingen med MS, men jeg vet av mange, og alle er som sagt kvinner. Venninner av farmor og av mamma hovedsaklig, samt pasienter av mamma. Mye rart som fungerer og som er ulovlig i dette nisselandet. Ingenting vi kan gjøre med det. *sukk* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som har erfaring med slutting av nikotin med tanke på dårlig konsentrasjon? Funker rett og slett ikke sånn det er nå i forhold til skolen og jeg er bare på 3. dagen? Noen som har vært igjennom det? Vurderer å utsette til ferien. Bruk nikotintyggis. Da er det lettere å trappe ned. Nja, det er så dyrt og jeg har dårlig erfaring med nedtrapping. Er mer for å kutte ut alt med engang, men da må det liksom passe og. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Åh. Jeg har bare hørt om kvinner med MS uansett. Stop your smear campaign! Women are just as good as men! http://i602.photobucket.com/albums/tt109/Kiwi_065/TrollFace-1.png Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hva i all verden er det du preiker om, mann? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Snaaaart kjøre tilbake til Steinlol Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hva i all verden er det du preiker om, mann? Det var nok ironi. Kvinner er selvsagt ikke like gode som oss menn. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg