Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah. Vi horer kraftig. o_O

Sannheten er vel at vi er like føcka i hue begge to og derfor henger vi her.

Du har vel rett i det.

Forklarer det også hvorfor jeg sovner overalt?

I natt sov jeg 8 timer, perfekt med andre ord. Fra ett til ni.

Så sover jeg i stolen foran PC-en i en halvtimes tid litt senere, går i dusjen for å våkne, dupper av der også i en ny halvtime og oversvømmer badet.

Lenke til kommentar

Du har vel rett i det.

Så sover jeg i stolen foran PC-en i en halvtimes tid litt senere, går i dusjen for å våkne, dupper av der også i en ny halvtime og oversvømmer badet.

Narkolepsi?

Lenke til kommentar

Du har vel rett i det.

Narkolepsi?

Ikke ifg. journalen min. Der er narkolepsi avkreftet senest for 2 år siden. :p

Jeg har vært testet for det "noen" ganger før de siste 11 åra. :p

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med slutting av nikotin med tanke på dårlig konsentrasjon? Funker rett og slett ikke sånn det er nå i forhold til skolen og jeg er bare på 3. dagen? Noen som har vært igjennom det? Vurderer å utsette til ferien.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

MS?

Tviler sterkt på at jeg har multippel sklerose, men om du skulle mene ME, så har jeg ikke det heller.

Jeg har fått påbevist KLS (også kjent som Tornerosesykdommen), men tror ikke det er det i dette tilfellet.

jeg tror det er PMS

Men jeg finnes jo ikke hissig eller grinete, og ikke har jeg et merkelig krav etter sjokolade, ei heller har jeg humørsvingninger fra en annen verden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

MS?

Tror heller det kan være ME da.

Hvem veit?

Kjente en som hadde MS, før det ble utredet hadde han det med å sovne av på de rareste plassene.

Nei Datasmurf jeg mente MS. Ikke ME

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med slutting av nikotin med tanke på dårlig konsentrasjon? Funker rett og slett ikke sånn det er nå i forhold til skolen og jeg er bare på 3. dagen? Noen som har vært igjennom det? Vurderer å utsette til ferien.

Bruk nikotintyggis. Da er det lettere å trappe ned.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...