Deadringer Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da har jeg handla inn materialer slik at jeg kan begynne arbeidet i kjelleren her. Blir helt konge. Sekser pils, mannearbe og ZZ-Top på full pupp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Yeah. Vi horer kraftig. o_O Sannheten er vel at vi er like føcka i hue begge to og derfor henger vi her. Du har vel rett i det. Forklarer det også hvorfor jeg sovner overalt? I natt sov jeg 8 timer, perfekt med andre ord. Fra ett til ni. Så sover jeg i stolen foran PC-en i en halvtimes tid litt senere, går i dusjen for å våkne, dupper av der også i en ny halvtime og oversvømmer badet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du har vel rett i det. Forklarer det også hvorfor jeg sovner overalt? I natt sov jeg 8 timer, perfekt med andre ord. Fra ett til ni. Så sover jeg i stolen foran PC-en i en halvtimes tid litt senere, går i dusjen for å våkne, dupper av der også i en ny halvtime og oversvømmer badet. Narkolepsi? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Prøve i naturfag om 45 minutter, hjeeelp! Hva trenger du hjelp til? Prøven gikk egentlig veldig greit, så jeg slapp å knerte læreren Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du har vel rett i det. Forklarer det også hvorfor jeg sovner overalt? I natt sov jeg 8 timer, perfekt med andre ord. Fra ett til ni. Så sover jeg i stolen foran PC-en i en halvtimes tid litt senere, går i dusjen for å våkne, dupper av der også i en ny halvtime og oversvømmer badet. Narkolepsi? Ikke ifg. journalen min. Der er narkolepsi avkreftet senest for 2 år siden. Jeg har vært testet for det "noen" ganger før de siste 11 åra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Noen som har erfaring med slutting av nikotin med tanke på dårlig konsentrasjon? Funker rett og slett ikke sånn det er nå i forhold til skolen og jeg er bare på 3. dagen? Noen som har vært igjennom det? Vurderer å utsette til ferien. Endret 1. desember 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Snakk med elgen. Oh wait Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, jeg går gjennom det for tiden. Kunne ikke kutte snus og røyk når jeg i tillegg skulle lese og skrive metode, og nå har jeg tre eksamener i tillegg, så da går det dårlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, jeg går gjennom det for tiden. Kunne ikke kutte snus og røyk når jeg i tillegg skulle lese og skrive metode, og nå har jeg tre eksamener i tillegg, så da går det dårlig. Noe av det samme tenker jeg, men i tillegg så er jeg godt i gang nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 MS? Tror heller det kan være ME da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 jeg tror det er PMS Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 MS? Tviler sterkt på at jeg har multippel sklerose, men om du skulle mene ME, så har jeg ikke det heller. Jeg har fått påbevist KLS (også kjent som Tornerosesykdommen), men tror ikke det er det i dette tilfellet. jeg tror det er PMS Men jeg finnes jo ikke hissig eller grinete, og ikke har jeg et merkelig krav etter sjokolade, ei heller har jeg humørsvingninger fra en annen verden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) MS? Tror heller det kan være ME da. Hvem veit? Kjente en som hadde MS, før det ble utredet hadde han det med å sovne av på de rareste plassene. Nei Datasmurf jeg mente MS. Ikke ME Endret 1. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tretti fuckings minusgraderrr... Hei! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 ME er forferdelig. Yay for LP. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som har erfaring med slutting av nikotin med tanke på dårlig konsentrasjon? Funker rett og slett ikke sånn det er nå i forhold til skolen og jeg er bare på 3. dagen? Noen som har vært igjennom det? Vurderer å utsette til ferien. Bruk nikotintyggis. Da er det lettere å trappe ned. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Damn! Glad vi har det varmt og bare 15 minus i dag. Gypsy, men jeg ække en kvinne mellom 25 og 45 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg