Aleks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kvisleis for presidant! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 kvisleis meinar du kvisleis ikkje heiter kvisleis? Kvisleis er eit ord som vart funne opp av folk som skriv nynorsk for å erte dei som skriv bokmål. Fordi dei er så pokkers naive, og trur på alt vi seier. Det heiter korleis. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 MEN KVISLEIS SKAL EG HALDE OPP!? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) La oss nå da heller ha nynorsk - en sammensetning av forskjellige dialekter i Norge, enn en fornorskning av dansk. Ja, la oss gjøre oss helt uforståelige for resten av skandinavia både muntlig óg skriftlig. Nei. Hele norge forstår bokmål, fordi alle dialektene vi har her i landet, til forskjellig grad er basert på dansk. heller at alle dialekter er tilnærmet basert på skriftspråket enn at skriftspråket er basert på alle dialekter. Endret 1. desember 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nynorsk er ikke så ille da, folkens. (Ja, jeg er fra østlandet.) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I cannot see! The KVISLEIS in me! Its darker than a honey tree! THE KVISLEIS IN ME!!!! oooooh baby! The kvisleis is gonna get you in your sleep! *hente gitaren og lage sang* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nynorsk er ikke så ille da, folkens. (Ja, jeg er fra østlandet.) Hold de liberale quislingtankene dine for deg selv! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Nynorsk er ikke så ille da, folkens. (Ja, jeg er fra østlandet.) Kvisleis da Pinup ? Endret 1. desember 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei. Hele norge forstår bokmål, fordi alle dialektene vi har her i landet, til forskjellig grad er basert på dansk. heller at alle dialekter er tilnærmet basert på skriftspråket enn at skriftspråket er basert på alle dialekter. Say what? Nei? Tror det er noe du har misforstått. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hve feen!? Kan ige ere hente kartoffler for mig!? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei. Hele norge forstår bokmål, fordi alle dialektene vi har her i landet, til forskjellig grad er basert på dansk. heller at alle dialekter er tilnærmet basert på skriftspråket enn at skriftspråket er basert på alle dialekter. Say what? Nei? Tror det er noe du har misforstått. O RLY? Enlighten me Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nynorsk er ikke så ille da, folkens. (Ja, jeg er fra østlandet.) Hadde det vært mulig å trykke minus på innlegget ditt så hadde jeg gjort det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nynorsk er ikke så ille da, folkens. (Ja, jeg er fra østlandet.) Hadde det vært mulig å trykke minus på innlegget ditt så hadde jeg gjort det Hurleis kan eg få minus ? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 KVISLEIS!?!?!?! Det held! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I cannot see! The KVISLEIS in me! Its darker than a honey tree! THE KVISLEIS IN ME!!!! oooooh baby! The kvisleis is gonna get you in your sleep! *hente gitaren og lage sang* Oh noes! The kvisleis has gotten me too! Kvisleis skal me få han ut? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Men kanskje vi kan stoppe nynorskdiskusjonen, vi hadde den på skolen en gang også... Riktignok så varte den ikke så lenge da læreren vår sa at hvis det hadde vært opp til henne så hadde vi ikke giddet, og hun hadde heller egentlig ingen interresse av å lære det bort. Da ble det stille, og vi hadde kun så mye nynorsk som læreplanen påla oss (eller kanskje litt mindre) Tror jeg må vinne et nytt tastatur, dette klarer ikke å oppfatte trykkene fort nok Endret 1. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nei. Hele norge forstår bokmål, fordi alle dialektene vi har her i landet, til forskjellig grad er basert på dansk. heller at alle dialekter er tilnærmet basert på skriftspråket enn at skriftspråket er basert på alle dialekter. Say what? Nei? Tror det er noe du har misforstått. O RLY? Enlighten me Det er jo omvendt, skriftspråket vårt er basert på dansk. Dialektene har vi holdt godt på, eneste plassene vi kan se en dansk tilpassning av talespråket er noen visse steder sør i landet, der de har bla skarre r. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I cannot see! The KVISLEIS in me! Its darker than a honey tree! THE KVISLEIS IN ME!!!! oooooh baby! The kvisleis is gonna get you in your sleep! *hente gitaren og lage sang* Oh noes! The kvisleis has gotten me too! Kvisleis skal me få han ut? hurleis og kvisleis må kjempa ein stor episk kviskamp på hurleisbakkan KVISLEIS!?!?!?! Det held! Får eg ris om eg seier kvisleis ? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Får eg ris om eg seier kvisleis ? Lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg