Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvorfor skal det være så vanskelig å samle en gruppe på 4 personer for å jobbe med eksamen? Dei sit ein stad og jobbar utan deg Edit: Ikkje bokmål, ffs!>.< Kvisleis bomma du? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Kvisleis bomma du? Eg skreiv heile innlegget på bokmål, og posta det før eg hugsa at no skal eg skriva nynorsk. Edit: Du veit at det ikkje heiter kvisleis?... Endret 1. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og da var man tilbake igjen. ^^ Pushwagner er koselig nok det. Nå har jeg noen timer å chille på før jeg tar toget til Lillestrøm og blir der ut kvelden. Ingen skole i morgen heller. Huray. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Edit:Du veit at det ikkje heiter kvisleis?... Det er slikt som normale folk ikke trenger å vite. Nynorsk er stygt, bortkasta og en styggedom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hysj på deg. Nynorsk er vakkert! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hysj på deg. Nynorsk er vakkert! Du hender du går i dameklær. ergo; du burde ikke ha stemmerett Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nikotinabstinenser <3 Herlig å slutte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nynorsk representerer det som er ekte norsk.. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Edit:Du veit at det ikkje heiter kvisleis?... Det er slikt som normale folk ikke trenger å vite. Nynorsk er stygt, bortkasta og en styggedom. Nynorsk er stygt dersom, og berre dersom, du gjer det stygt. Dersom du nyttar patetiske forsøk på å skrive nynorsk, slik som til dømes 'kvisleis', lagar du eit nytt og totalt skakkjaurd språk. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nynorsk er stygt dersom, og berre dersom, du gjer det stygt. Dersom du nyttar patetiske forsøk på å skrive nynorsk, slik som til dømes 'kvisleis', lagar du eit nytt og totalt skakkjaurd språk. Eller hvis man gjør som du gjør. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Eller hvis man gjør som du gjør. Forklar. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Ganske sikker på at kvisleis var trolling fra hans side Og ja, nynorsk er noe drit, burde være valgfritt. Hvis ikke så burde vi ihvertfall hatt samisk også egentlig (nei, det er ikke noe jeg vil men skal det være sånn at man må lære språkene i landet, så skal man gjøre det ordentlig) Endret 1. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er bare å gi opp. Brorparten av folket her har en merkelig aversjon mot nynorsk, sannsynligvis grunnet skolegangen deres, som har påtvunget dem å lære et annet, norsk skriftspråk i tillegg til det de vanligvis bruker, siden det visstnok er et krav om at når du får et offentlig brev på et språk, så skal det svares tilbake på det språket. Det være seg nynorsk, engelsk eller sannsynligvis urdu (men lykke til med sistnevnte). Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Eller hvis man gjør som du gjør. Forklar. Du sier at nynorsk er stygt dersom man ikke får det til, og jeg legger til at det også er stygt hvis man får det til. Nynorsk er en styggedom, og en fornærmelse mot alt som heter språk. Det burde ikke eksistere mer enn ett skriftspråk i norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hysj på deg. Nynorsk er vakkert! Du hender du går i dameklær. ergo; du burde ikke ha stemmerett Har lagt det på hylla, men det er mange andre ting som gjør at jeg absolutt ikke burde ha stemmerett, dog, la oss nå ikke ta alt det her. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og ja, nynorsk er noe drit, burde være valgfritt. Hvis ikke så burde vi ihvertfall hatt samisk også egentlig (nei, det er ikke noe jeg vil men skal det være sånn at man må lære språkene i landet, så skal man gjøre det ordentlig) Forskjellen på nynorsk og samisk er at nynorsk er berre ein annen variant av norsk, medan samisk er eit anna språk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Eller hvis man gjør som du gjør. Forklar. Du sier at nynorsk er stygt dersom man ikke får det til, og jeg legger til at det også er stygt hvis man får det til. Nynorsk er en styggedom, og en fornærmelse mot alt som heter språk. Det burde ikke eksistere mer enn ett skriftspråk i norge. La oss nå da heller ha nynorsk - en sammensetning av forskjellige dialekter i Norge, enn en fornorskning av dansk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kvisleis bomma du? Eg skreiv heile innlegget på bokmål, og posta det før eg hugsa at no skal eg skriva nynorsk. Edit: Du veit at det ikkje heiter kvisleis?... kvisleis meinar du kvisleis ikkje heiter kvisleis? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Avskaff bokmål og gjør nynorsk som eneste skriftspråk. Bedre det, enn noe halvdanskt stygge greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg blir dog ikke helt fornøyd før alle sammen lærer samisk på barneskolen og opprettholder undervisninga og lærdommen til de går ut fra vgs. Det burde vært obligatorisk, slik at vi alle kan forstå Oddasat! Kvisleis bomma du? Eg skreiv heile innlegget på bokmål, og posta det før eg hugsa at no skal eg skriva nynorsk. Edit: Du veit at det ikkje heiter kvisleis?... kvisleis meinar du kvisleis ikkje heiter kvisleis? Slutt med trollinga di, Mikkel. Jeg blir fysisk uvel av å lese det ordet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg