Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skjer med at mange begynner sent på skolen i dag, da? Prøver fortsatt febrilsk å få tak i gruppa mi. Samt tvangshandlinger. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gjett hvem som har vunnet på en julekalender før de andre har startet? whoopwhoop, yay mee!!! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 På med nisselue, så er det skule! That's gay. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lese om symptomer på wikipedia er spennende. Lurer på om jeg har et snev av APD(auditory processing disorder) Har egentlig kun problemer med andre og siste punkt. Det er ikke kult å lese om symptomer på nett. Har noiet meg opp til å tro jeg har masse alvorlige sykdommer I natt drømte jeg at jeg tok en barnevakt på fersken i å slå lillebroren min (han var sånn 8-9 i drømmen). Endte opp med at jeg tok en kost (wtf?) og slo hu til blodet spruta og nesa hennes var skjeiv. Lurer på om jeg har noe fortrengt aggresjon. Begynn med boksing, godt for både kroppen, få ut aggresjon og generelt velväre Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Bergans julekalender (ohh... shit nå avslørte jeg identiteten min ) Får en Bergans Birkebeiner 35l tenker jeg, siden det var det jeg gjetta var i luka Endret 1. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fuck, jeg er dum i huet! Jeg kunne ikke skjønne hvorfor jeg brukte så lang tid på å laste ned nyeste episoden av Sons of Anarchy i dag. Så kom jeg på at jeg hadde cappet utorrent fordi dama skulle laste noe greier i går eller forgårs. Kom seff ikke på det før etter en time. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Luksusproblem. Jeg er syk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lese om symptomer på wikipedia er spennende. Lurer på om jeg har et snev av APD(auditory processing disorder) Har egentlig kun problemer med andre og siste punkt. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.6327905 Say no more. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvorfor skal det være så vanskelig å samle en gruppe på 4 personer for å jobbe med eksamen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I know I know, men det er jo kjedelig når leger og psykologer ikke kan komme på en teori/diagnose på egenhånd. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 fy faen. Earl Grey + brødskive med kvitost og agurk er jo NOM! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.nrk.no/ny...aland/1.6327905 Say no more. Jeg har visst diabetes type 2, for lavt blodtrykk, dårlige hjerteklaffer, migrene, autisme, kreft i ballane og fobofobi (frykten for å være redd) Jeg skal ikke google slikt mer Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hvorfor skal det være så vanskelig å samle en gruppe på 4 personer for å jobbe med eksamen? Dei sit ein stad og jobbar utan deg Edit: Ikkje bokmål, ffs!>.< Endret 1. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tja, jeg fikk tak i én på gruppa, han har visst prøvd like febrilsk som meg å få tak i de andre. Jævla andreklassinger. -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg