Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du tar 31 skikkelige (treffer så vidt bakken med brystkassen (og kun den) hver gang) blir det fort litt tungt for de som ikke har gjort det før. Husker i gymmen, da var vel kravet for en 6'er 70 stk eller noe. Dritenkelt når gymlæreren ikke fulgte med og du slapp å gå noe særlig dypt. Tok litt over 100 og så ble det kjedelig.

Lenke til kommentar

Ett av mine mange små fortisøyeblikk det der. Sånne små deler av barndommen som ikke vil gi slipp og sånt.. Neida. D: De ser jo ikke bra ut. Men varmer mer i forhold til mye annet jeg har av klær, og er mer komfortabelt. :)

Hva folk har på seg inne bryr jeg meg ikke særlig om.

Bare du ikke går ut i Onepiece... Da kommer jeg til å ta bilde og poste det i mote-tråden. :p

Lenke til kommentar

Hva folk har på seg inne bryr jeg meg ikke særlig om.

Bare du ikke går ut i Onepiece... Da kommer jeg til å ta bilde og poste det i mote-tråden. :p

Jeg skal ikke nekte for at onepiecen har blitt værende på de dagene jeg våkner etter 4 timer dårlig søvn, og jeg allerede er for sent ute til skolen. xD Men da ser jeg sikkert så jævlig ut uansett, at en onepiece fra eller til ikke har så mye å si. :wee:

Du er kul, du er kul, du er nokså kul... Du er looser for du hakke one piece!....

Kvitknekt: Det der gir meg furry asosiasjoner med en gang. :ermm:

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar

I natt drømte jeg at jeg tok en barnevakt på fersken i å slå lillebroren min (han var sånn 8-9 i drømmen).

Endte opp med at jeg tok en kost (wtf?) og slo hu til blodet spruta og nesa hennes var skjeiv. Lurer på om jeg har noe fortrengt aggresjon. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...