Shikaru Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 aldri sagt at jeg var en datanerd, men det var en teit regel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg tror jeg må begynne å stå opp ekstra tidlig nå, siden jeg alltid skal gjennom et tosifret antall kalendere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Onepiece? Usj! Ett av mine mange små fortisøyeblikk det der. Sånne små deler av barndommen som ikke vil gi slipp og sånt.. Neida. D: De ser jo ikke bra ut. Men varmer mer i forhold til mye annet jeg har av klær, og er mer komfortabelt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om du tar 31 skikkelige (treffer så vidt bakken med brystkassen (og kun den) hver gang) blir det fort litt tungt for de som ikke har gjort det før. Husker i gymmen, da var vel kravet for en 6'er 70 stk eller noe. Dritenkelt når gymlæreren ikke fulgte med og du slapp å gå noe særlig dypt. Tok litt over 100 og så ble det kjedelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ett av mine mange små fortisøyeblikk det der. Sånne små deler av barndommen som ikke vil gi slipp og sånt.. Neida. D: De ser jo ikke bra ut. Men varmer mer i forhold til mye annet jeg har av klær, og er mer komfortabelt. Hva folk har på seg inne bryr jeg meg ikke særlig om. Bare du ikke går ut i Onepiece... Da kommer jeg til å ta bilde og poste det i mote-tråden. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har en slik en: Og fy fanden den er deilig å gå i! Og SÅ varm! (og så ser den jævla kul ut også) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hva folk har på seg inne bryr jeg meg ikke særlig om. Bare du ikke går ut i Onepiece... Da kommer jeg til å ta bilde og poste det i mote-tråden. Jeg skal ikke nekte for at onepiecen har blitt værende på de dagene jeg våkner etter 4 timer dårlig søvn, og jeg allerede er for sent ute til skolen. xD Men da ser jeg sikkert så jævlig ut uansett, at en onepiece fra eller til ikke har så mye å si. Du er kul, du er kul, du er nokså kul... Du er looser for du hakke one piece!.... Kvitknekt: Det der gir meg furry asosiasjoner med en gang. Endret 1. desember 2010 av MrBjoern Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 På med nisselue, så er det skule! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skjer med at mange begynner sent på skolen i dag, da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fagdag for min del. Vi skal på kunstutstilling, og begynner ikke før 10. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Lese om symptomer på wikipedia er spennende. Lurer på om jeg har et snev av APD(auditory processing disorder) Har egentlig kun problemer med andre og siste punkt. Endret 1. desember 2010 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Får vel starte dagen med å ta meg en dusj! -> Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 sitter og regner ut strømforbruk her, drittkjedelig... Hater elektrofag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I natt drømte jeg at jeg tok en barnevakt på fersken i å slå lillebroren min (han var sånn 8-9 i drømmen). Endte opp med at jeg tok en kost (wtf?) og slo hu til blodet spruta og nesa hennes var skjeiv. Lurer på om jeg har noe fortrengt aggresjon. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da var jeg ferdig med nynorsk halvdags Ble en novelle på litt over to sider. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noveller er artig å skrive. Synd vi ikke får slike oppgaver lenger. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 I natt drømte jeg at jeg tok en barnevakt bakfra med lillebroren min (han var sånn 8-9 i drømmen). Endte opp med at jeg tok en kost (wtf?) og slo hu til blodet spruta og nesa hennes var skjeiv. Lurer på om jeg har noe fortrengt aggresjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg